Mitä mieltä olette!
Mun ttid:n kytkin on viimeiset parituhatta kilsaa poljin irroitus vaan noussut ja noussut.
Nyt se on lähellä Ralli auton nopeeta kytkintä...... eli otta niin ylhäällä kun vaan voi .
Auto ei ravista eikä muutenkaan ääntele eikä kytkin viellä luista. Tässä taustat
Siis kysymykseen:
- Kannattako vain vaihtaa kytin+asetelma tai pitääkö vaihtaa muutakin/ kannattaako vaihtaa muutakin!?
TTid Kytkin kysymys!???
TTid Kytkin kysymys!???
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
Re: TTid Kytkin kysymys!???
Todennäköisesti kytkimen itsesäätömekanismi (SAC) sekoilee. Uusi kytkinpaketti, itse vaihtaisin myös vauhtipyörän ja kampiakselin stefan samalla avauksella. Ainakin jos auto yli 100tkm ajettu. Työsylinteri/painelaakeri on todennäköisesti uudenveroinen edelleen.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: TTid Kytkin kysymys!???
kiitos tiedosta teen niin!
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R