TTid Kytkin kysymys!???

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Vastaa Viestiin
keisari
"Aero"
Viestit: 381
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 19:16

TTid Kytkin kysymys!???

Viesti Kirjoittaja keisari »

Mitä mieltä olette!
Mun ttid:n kytkin on viimeiset parituhatta kilsaa poljin irroitus vaan noussut ja noussut.
Nyt se on lähellä Ralli auton nopeeta kytkintä...... eli otta niin ylhäällä kun vaan voi 8O .
Auto ei ravista eikä muutenkaan ääntele eikä kytkin viellä luista. Tässä taustat :D
Siis kysymykseen:
- Kannattako vain vaihtaa kytin+asetelma tai pitääkö vaihtaa muutakin/ kannattaako vaihtaa muutakin!?
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: TTid Kytkin kysymys!???

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Todennäköisesti kytkimen itsesäätömekanismi (SAC) sekoilee. Uusi kytkinpaketti, itse vaihtaisin myös vauhtipyörän ja kampiakselin stefan samalla avauksella. Ainakin jos auto yli 100tkm ajettu. Työsylinteri/painelaakeri on todennäköisesti uudenveroinen edelleen.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
keisari
"Aero"
Viestit: 381
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 19:16

Re: TTid Kytkin kysymys!???

Viesti Kirjoittaja keisari »

:D kiitos tiedosta teen niin!
Keisarilla uusia vaatteita....
NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut., 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhim. pojan),9-3 autm.XWD FARKKU -09, 9-3 TTID FARKKU -08 (nuorimman pojan), BMW G 310 GS sekä BMW G 310 R
Vastaa Viestiin