Moikka,
9-5 2.2TID 2003 ja ongelmana ollut jonkun aikaa väännöttömyys heti startista.
Vaihdoin ilmanputsarin ja samalla tuli idea putsata IMM ja kokeilla onko yhtä tehoton, kun ahtoletku on irti.
Oli aika tehoton, kun käynnistyy, sitten jyrisee ja tärisee ja sammuu. Kun letkun laittaa takasin, taas toimii kuten aiemminki, eli väännöt herää hetken päästä.
Pari kertaa viimeaikoina sammunut tuollalailla jyrisemällä kanssa.
Olen muista ketjuista ymmärtänyt, että koneen kuitenkin pitäisi pyöriä, ilman ahtoletkua. Voiko joku tämän vahvistaa?
EGR ja imusarja irroteltu ja putsailtu viimekesänä.
Eli tuleeko hyviä vinkkejä mieleen?
Itsellä listalla seuraavat ja järjetyksessä:
- IMM
- MAP
- Kampiakselin asentoanturi
Kiitokset etukäteen.
T.Jussi