Minkälainen homma on kaivaa suutin esiin otsikon mukaisesta Saabista? Saab sammui eikä lähtenyt käyntiin. Eka epäilys oli VP44 pumpun antautumisesta koska Paluuletkut näyttivät ehjiltä. Aikani purettua huomasin kangaspäällysteissä paluuletkussa olevan murtuma. Putsasin imusarjan samalla. Kun kaikki oli taas nipussa niin moottori ei kuitenkaan käynnistynyt vaikka kuinka ilmasin. Saab hinattiin käyntiin.. Lähti mutta kävi kolmella ja savuttaa pahanhajuista savua. Aavistuksen sinertävää. Kokoomisvaiheessa ilmeisesti päätynyt roska ruiskun putkeen ja suutin tukossa.
Ilmatessa meinaan roskiin naftaa erilailla kuin muut. Eli kuis iso homma kaivaa suutin irti?
2,2tid - 04 käy kolmella
2,2tid - 04 käy kolmella
9-3 1.8 farkku -09, 900 aero T16-SLM/2520" -84 kesäpirssi