Saab 9-5 1,9 tid, P2280 + P1909

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Vastaa Viestiin
Mikki2
"Aero"
Viestit: 332
Liittynyt: To Elo 12, 2010 21:26
Paikkakunta: Oulu

Saab 9-5 1,9 tid, P2280 + P1909

Viesti Kirjoittaja Mikki2 »

Otsikon vikakoodeja pukkas niin että ensin P2280 immusta muutamia kertoja ja sitten ku dpf:ssä shoot density pinnat meni yli 100% niin P1909 dpf tukossa koodi. Syynä turbolta välijäähylle menevässä ahtoletkussa turbon puolelta ekan mutkan sisäkaula oli revennyt. Pakkopoltot techillä ei tietenkään onnistuneet kun vikakoodit aktivoitui polton alussa. Aikaisemmin myös kaksi pimeänä ollutta hehkua blokkasivat pakkopolttoyritykset. Ehjät hehkut kehiin ja jesariranella ahtoletku tiiviiksi siihen asti että saa hommattua ehjän. Nyt sai pakkopolton tehtyä lämmmittelykierroksen jälkeen.

Näköjään näissä tid myllyissäkin ilmenee näitä kun olin siinä uskossa että kyseinen ongelma on enemmänkin ttid puolen juttuja.
9-5 sw 1,9 tid aut. -08 // Og900 T16 5d -92 // Tech2 // Timppa #5363#
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3487
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Saab 9-5 1,9 tid, P2280 + P1909

Viesti Kirjoittaja SS »

Kyllä ne letkut halki saa yhdelläkin turbolla ;)
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Vastaa Viestiin