Kiitos AZP kuvista. Tuollaista ratkaisua hain itsekin, kun katselin nykyistä ratkaisua.
@petrisa. Toki vanhojen hyödyntäminen olisi myös hyvä ja varmasti toimiva vaihtoehto, mutta uusitaan ku aletaan värkkään.
z19dt hiukkassuodatin / OPCOM-arvot
Re: z19dt hiukkassuodatin / OPCOM-arvot
9-3 2004 SS. 2.2tdi.
Re: z19dt hiukkassuodatin / OPCOM-arvot
Toi on aika yleinen vikapaikka ja halpa sekä helppo uusia, niin kyllä se kannattaa fiksata vaikka vanhat olisikin vielä ongelmattomat.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: z19dt hiukkassuodatin / OPCOM-arvot
Itse kuumensin alkuperäistä kenkää pienellä kaasutoholla ja sulatin tinaa sinne kengän sisään, tuntui tuollakin konstilla jännitehäviö häviävän. Laturin päähän vaihdoin uuden liittimen. Startin ja laturin välisissä liitoksissa lienee vielä pientä häviötä, mutta latausjännite nousi noin 14V tasolle akulta mitattuna. Plus-johtohan siis kiertää laturi-startti-akku.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2