Noniin eli potilas on my. 08 uudemmalla juuri vaihdetulla imusarjalla. JC egr off softaus ja dpf näkyy Esidin kautta. Tehot hukkuu???
Autolla kun kiihdyttää manuaalipuolella(AUTOMAATTI) 2->>, niin kolmen tonnin kohdalla rupee vedot loppumaan ja kun päästään 4000rpm, niin sit lähtee taas vetämään kunnolla. Siihen asti tehot on hukassa. 3krpm kohdalla tekee sellasta humppausta.
Tänään vaihdeltu hukkaporttien ohjausventtiileitä, mutta ei muutosta. Kierroksessa on yksi käytetty varaosa ja ne mitkä siellä olikin.
Turbon putkia yksi uusittu silikoninen, mutta ei tämä imuvuodolta vaikuta äkkiseltään, mutta voit osoittaa minun olevan väärässä, jos voit siis.
Ei vikakoodeja.
Ttid tehottomuus. Foorumia kyllä on luettu.
- keskinen84@gmail.com
- "Turbo"
- Viestit: 280
- Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 00:03
- Paikkakunta: Kauhava
Ttid tehottomuus. Foorumia kyllä on luettu.
Volvo V40 R-Desing automaatti vm. 17
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
Re: Ttid tehottomuus. Foorumia kyllä on luettu.
Isomman turbon magneettiventtiili rikki
Osta uusi. Ei kannata laittaa käytettyjä. Molempien turbojen magneettiventtiilit samanlaisia.
Tuo vika tulee juuri 3000 rpm jälkeen esiin, kun silloin pienempi turbo jää pois pelistä ja vain iso turbo ahtaa. Magneettiventtiili ei pidä alipainetta kunnolla vaan vuotaa sitä ulos niin silloin hukkaportti seilaa ja on liikaa auki.
Osta uusi. Ei kannata laittaa käytettyjä. Molempien turbojen magneettiventtiilit samanlaisia.
Tuo vika tulee juuri 3000 rpm jälkeen esiin, kun silloin pienempi turbo jää pois pelistä ja vain iso turbo ahtaa. Magneettiventtiili ei pidä alipainetta kunnolla vaan vuotaa sitä ulos niin silloin hukkaportti seilaa ja on liikaa auki.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
- keskinen84@gmail.com
- "Turbo"
- Viestit: 280
- Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 00:03
- Paikkakunta: Kauhava
Re: Ttid tehottomuus. Foorumia kyllä on luettu.
Toivon todella, että olet oikeassa, koska minulle on tulossa 2 kpl uusia ohjausventtiileitä, joten palataan asiaan, kun saan ne vaihdettua.petrisa kirjoitti: ↑Ma Kesä 22, 2020 18:06Isomman turbon magneettiventtiili rikki
Osta uusi. Ei kannata laittaa käytettyjä. Molempien turbojen magneettiventtiilit samanlaisia.
Tuo vika tulee juuri 3000 rpm jälkeen esiin, kun silloin pienempi turbo jää pois pelistä ja vain iso turbo ahtaa. Magneettiventtiili ei pidä alipainetta kunnolla vaan vuotaa sitä ulos niin silloin hukkaportti seilaa ja on liikaa auki.
Ristiin vaihtamisella ei ole tapahtunut muutosta.
Miten pääsen käsiksi siihen alempaan hukkaportin ohjaustankoon. Onko se alakautta nähtävissä?
Volvo V40 R-Desing automaatti vm. 17
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com