Kannen irroitus

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Vastaa Viestiin
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Kannen irroitus

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Onkos joku napannut kokonaan kantta pois tuommoisesta 2.2Litraisesta?

Autodata näyttää 5 erikoistyökalua, eli
Nokka-akselin lukitystyökalu
Ruiskutuspumpun lukitustappi
Kampiakselin lukitustappi
Kampiakselin hihnapyörän pitotyökalu
Jakopään ketjun säädin

Hommaa on muuten aika paha tehdä "helposti".

Motonetti ei tuntenut tiivistesarjaa, mutta Örumiltä semmoisen saisi.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Avatar
rr
"Hirsch"
Viestit: 933
Liittynyt: Ma Syys 01, 2003 15:39
Paikkakunta: Oulainen

Re: Kannen irroitus

Viesti Kirjoittaja rr »

B-Vectran kohdalta löytyy tiivisteitä Motonetista.

OCF:n foorumilla tuosta dieselistä on enemmänkin juttua. Ei se kansiremppa ihan mahdoton pitäis olla.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Mike Hunt
"Aero"
Viestit: 359
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 19:20
Paikkakunta: Tampere

Re: Kannen irroitus

Viesti Kirjoittaja Mike Hunt »

Erikoistyökalutkaan ei ole loppupeleissä kauhean erikoisia. Tuolla on hyviä ohjeita, vaikkei olekaan sama remppa kyseessä.

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 9&t=147607
9-3 1.8 farkku -09, 900 aero T16-SLM/2520" -84 kesäpirssi
Vastaa Viestiin