Miten diesel 9-3 kestää
Miten diesel 9-3 kestää
Elikkä mitä on odotettavissa kun on ajettu 450tkm turbo ja muita kulutus jarrut ja alustan osia on vaihdettu ei kytkintä eikä pumppua -01 malliltaan. Lauantaina käyn katsomassa ja teen tarjouksen kertokee kellä on kokemuksia diisselistä.
Hese
Re: Miten diesel 9-3 kestää
Onhan täällä foorumilla ainakin yksi kaveri jolla on pitkälti yli 500tkm ajettu 9-3 TiD. Kytkin ehkä voisi olla eka joka porsii. Ahtimen kanssa tuskin ongelmia tulossa jos on vaihdettu, varsinkin jos malttaa hieman jäähdytellä ajon jälkeen. Omani on vasta alle 250tkm ajettu ja odottelen pumpun laukeamista... Toivottavasti ei tule ihan heti, kiva auto ajaa, kulkee suht kivasti ja ei ihan joka pelin kanssa jää jalkoihinkaan
Alusta on varmaan kans noilla kilometreilla vailla uusia kumiosia että pysyy jämäkkänä, siis niin jämäkkänä kuin 9-3 voi olla...
-Harri-
Alusta on varmaan kans noilla kilometreilla vailla uusia kumiosia että pysyy jämäkkänä, siis niin jämäkkänä kuin 9-3 voi olla...
-Harri-
9-3 TiD -05, CBR1100XX
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Re: Miten diesel 9-3 kestää
Kyseisestä autoa pitää rakastaa pyyteettömästi, jos sen aikoo ostaa.
Kulkuvälineenä enää maastopyörä (vaikka ajokortti on taskussa)
Re: Miten diesel 9-3 kestää
543 tkm ja just tunti sitten kuudennen kerran leimasta läpi. Ei ruostetta, kolinoita tai muutakaan moitittavaa. Savu 0,69. Taakse uusin kaikki liikkuvat jarruosat ennen katsastusta, eli levyt, palat, kengät ja vaijerit (= 128 euroa).
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD