Kannen jälkikiristys Diisseleissä

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Vastaa Viestiin
Mike Hunt
"Aero"
Viestit: 359
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 19:20
Paikkakunta: Tampere

Kannen jälkikiristys Diisseleissä

Viesti Kirjoittaja Mike Hunt »

Omasta 2.2 TiDistä häipyy jäähdytinnestettä siihen malliin että alkaa jo kyllästyttää. Äkkiseltään mitään vuotoja ei näy eikä läikkiä jää mihinkään. Moottori on hiukan märkä vaihdelaatikon päästä imupuolelta. öljy on öljyn näköistä. Jäähdytinneste on jäähdytinnesteen näköistä. Bensamoottoreissa vaikuttaisi olevan kannen pulttien löystymistä http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=73002

Onko kenenkään diisselimiehen kohdalle sattunut tuollaista? Omalla kelkottu nyt >460tkm. Kumma jos tässä vaiheessa pultit löystyy 8O
9-3 1.8 farkku -09, 900 aero T16-SLM/2520" -84 kesäpirssi
topi
"Kaasari"
Viestit: 42
Liittynyt: Pe Heinä 30, 2004 00:29
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kannen jälkikiristys Diisseleissä

Viesti Kirjoittaja topi »

Voisko olla vesipumppu, on noita mennyt pienemmilläkin kilometreillä...
topi
Mike Hunt
"Aero"
Viestit: 359
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 19:20
Paikkakunta: Tampere

Re: Kannen jälkikiristys Diisseleissä

Viesti Kirjoittaja Mike Hunt »

Ai niin, jäähdytysnesteen katoaminen korjaantui sillä kun painelin jäähdytysnestesäiliön korkissa olevaa näppylää/nipukkaa ja sitten pyörittelin sitä pikkurinkulaa näppylän vieressä. Kumma juttu 8O mutta nesteet ei oo hävinny sen jälkeen...
9-3 1.8 farkku -09, 900 aero T16-SLM/2520" -84 kesäpirssi
Vastaa Viestiin