300 k
300 k
Måråt
Tänään tuli 300 k täyteen 9-3 SS 2,2 Tid:issä. Eipä tuossa viime aikoina mitään suurempia ongelmia ole ollut. Normaalit imusaraja täynnä paskaa ja Egr jumittaa sen myötä....kesällä sitten imusaraja irti ja koneistamolle ultraäänipuhdistukseen.
Tänään tuli 300 k täyteen 9-3 SS 2,2 Tid:issä. Eipä tuossa viime aikoina mitään suurempia ongelmia ole ollut. Normaalit imusaraja täynnä paskaa ja Egr jumittaa sen myötä....kesällä sitten imusaraja irti ja koneistamolle ultraäänipuhdistukseen.
Re: 300 k
Hip hei, täällä pyörähti kanssa viime viikonloppuna:
http://img213.imageshack.us/i/301020101261.jpg/
Imusarjan puhdistin kesällä ja tulppasin samalla egr:n. Hyvin on kone toiminut ja nykimiset loppu kanssa puhdistuksen jälkeen.
http://img213.imageshack.us/i/301020101261.jpg/
Imusarjan puhdistin kesällä ja tulppasin samalla egr:n. Hyvin on kone toiminut ja nykimiset loppu kanssa puhdistuksen jälkeen.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: 300 k
373 ja pelaa kuin uusi. (laturia mulkoillaan jo sillä skeptisellä silmällä.. )
Re: 300 k
Taisi omassa pyörähtää tasan viikko sitten 300Nuts kirjoitti:Måråt
Tänään tuli 300 k täyteen 9-3 SS 2,2 Tid:issä. Eipä tuossa viime aikoina mitään suurempia ongelmia ole ollut. Normaalit imusaraja täynnä paskaa ja Egr jumittaa sen myötä....kesällä sitten imusaraja irti ja koneistamolle ultraäänipuhdistukseen.
Vanhan korimallin 9-3 siis kyseessä.
Re: 300 k
400tkm jälkeen meillä meni laturin liikkuvat osat uusiks ja lämmityslaitteen moottori.Tri-Lo kirjoitti:373 ja pelaa kuin uusi. (laturia mulkoillaan jo sillä skeptisellä silmällä.. )
Nyt about 640tkm ja lisää tulee...
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Re: 300 k
Mites tuo lämppärin moottori muuten näissä, rupeaako ensin metelöimään vai mykkeneekö suoraan? (kun jaksaisi edes sen filtterin vaihtaa.. )rr kirjoitti:400tkm jälkeen meillä meni laturin liikkuvat osat uusiks ja lämmityslaitteen moottori.Tri-Lo kirjoitti:373 ja pelaa kuin uusi. (laturia mulkoillaan jo sillä skeptisellä silmällä.. )
Nyt about 640tkm ja lisää tulee...
Re: 300 k
Lakkasi vain pyörimästä. Sen saa vaihdettua siitä ulkopuolelta noin tunnissa, vaikka näyttää ettei mahdu sitä kautta. Suht helppo kuitenkin vaihtaa. Motonetista tilattiin alkuperäinen osa, GM:n tarralla varustettu.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96,12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Re: 300 k
Ei välttämättä kannata ekoista "sirittämisistä" näemmä vaihtaa.Tri-Lo kirjoitti:Mites tuo lämppärin moottori muuten näissä, rupeaako ensin metelöimään vai mykkeneekö suoraan? (kun jaksaisi edes sen filtterin vaihtaa.. )rr kirjoitti:400tkm jälkeen meillä meni laturin liikkuvat osat uusiks ja lämmityslaitteen moottori.Tri-Lo kirjoitti:373 ja pelaa kuin uusi. (laturia mulkoillaan jo sillä skeptisellä silmällä.. )
Nyt about 640tkm ja lisää tulee...
Noin 6 vuotta sitten alkoi ääntämään satunnaisesti esim. kovalla pakkasella montusta ajettaessa. Meinasin vaihtaa mutta ajattelin, että olkoon nyt vielä kun toimii