O: Saab 9-3 Viggen (mieluiten cabriolet)

O: Ostetaan
Vastaa Viestiin
Tuomas_V
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Touko 20, 2026 19:16

O: Saab 9-3 Viggen (mieluiten cabriolet)

Viesti Kirjoittaja Tuomas_V »

Halutaan ostaa keltainen tai sininen Viggen Cabriolet. Lähtökohtaisesti haussa on hyväkuntoinen yksilö, mutta kaikenkuntoisia toi tarjota. Vain aidot Viggenit. Lähtökohtaisesti cabriolet, mutta jos löytyy oikein hyvä 3-ovinen, niin olen kiinnostunut.

Yhteydenotot yksityisviestillä tai tuomas [AT] hotmail [PISTE] com
Vastaa Viestiin