Halutaan ostaa keltainen tai sininen Viggen Cabriolet. Lähtökohtaisesti haussa on hyväkuntoinen yksilö, mutta kaikenkuntoisia toi tarjota. Vain aidot Viggenit. Lähtökohtaisesti cabriolet, mutta jos löytyy oikein hyvä 3-ovinen, niin olen kiinnostunut.
Yhteydenotot yksityisviestillä tai tuomas [AT] hotmail [PISTE] com