O: ysärin SAAB

O: Ostetaan
Vastaa Viestiin
Anahuj
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ti Touko 30, 2017 21:43
Paikkakunta: Helsinki/Nurmo

O: ysärin SAAB

Viesti Kirjoittaja Anahuj »

Noniin, taas pihassa tilaa seuraavalle! Hakusessa ajokuntoisia tai lähes käyntikuntoisia saabeja. Alkupään femmat erityisesti, mutta tonnarit myös hakusessa.

Yv:llä tavoittaa!
NG9-5 -10
Vastaa Viestiin