O: ysitonnisen oven rajoittimen tappi (vanhan mallinen)

O: Ostetaan
Vastaa Viestiin
Joni.Komulainen
"Turbo"
Viestit: 207
Liittynyt: Ma Maalis 21, 2005 20:18

O: ysitonnisen oven rajoittimen tappi (vanhan mallinen)

Viesti Kirjoittaja Joni.Komulainen »

Eli tarvetta olisi Saab 9000:en oven rajoittimen vanhan mallinen tappi/ ruuvi.

ks. https://www.esaabparts.com/saab/parts/9270257 kuvassa osa numero 7.

Tarjoa yksityisviestein.
Saab 9000 cs 2.0t7 -98 (Stage 1 by Vesa67)
Saab 9000 cc 2.0i -90
Vastaa Viestiin