Kävin tänään kokeilemassa yhtä TiD automaatti ysivitosta. Tarjous vanhaan on melko houkutteleva, mutta koeajon jälkeen ei enää niinkään.
Autoa ulos hallista siirrettäessä oli lisäjarruvalosta useampi ledi rikki. Tämä kai on melko yleinen ongelma näissä?
Koeajolle lähtiessä moitin auton raskasta liikkumista kaasun asentoon nähden. Ensimmäisellä kunnon polkaisulla meni "turbon mittari" vain vaivoin puoleen väliin. Kiihtyvyys oli hyvin samaa luokkaa kuin ysikutosella.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Seuraavalla kokeilulla mittari kävi heilahtamassa puolessa välissä ja palasi ensimmäisen viivan kohdalle vaikka kaasu oli pohjassa. Tämän jälkeen viisari pysyi paikoillaan ja veto oli täysin poissa. Auto jaksoi juuri ja juuri vaihtaa kakkoselle, kun yritin päästä pieneen ylämäkeen että olisin saanut auton tien sivuun sammutettavaksi. Sammutuksen jälkeen veto oli taas vähän parempaa, mutta viisaria ei kuitenkaan saanut lähellekkään punarajaa. Samalla koelenkillä moitin myös automaatin toimintaa. 2-3 vaihto oli kovahko tuon kaltaiselle autolle. Muut vaihteet meni aivan ok. Toki auton tehottomuus saattoi vaikuttaa tähän, kun kolmosella ja nelosella alkoi tehottomuus tuntua selvästi persuksissa.
Lisänä oli vielä huoltoilmoitus vaikka huolto oli tehty 4tkm sitten. Mitään muuta vikavaloa/ilmoitusta auto ei herjannut vaikka teho puuttuikin.
Itse pohdiskelin voisiko egr tai joku muu tehdä ko. vaivan, kun myyjä ei oikein sanonut muutakuin vievänsä auton alku viikosta korjaukseen.
Ja jos joku tunnistaa tai tietää autosta jotain niin saa ilmoitella. Nyt auto on Vaasan Kamuxilla myynnissä