Jos joku Suomesta on ostanut tämän niin kannattaa katsoa että saa siihen luvatun 6 kk.takuun.
Mahdollisesti paljon ongelmia tulossa ja iso riita menossa korvauksista edellisen omistajan kanssa joka ehti ajaa autolla vain lyhyen ajan.
Myyjä liike ei hyväksynyt kuluttajariitalautakunnan päätöstä korjauksista.
Fasebookissa pitkä kertomus tapauksesta
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Mun mielestä toi ois ihan ok ostos, sellasta 200 000kr noiden hinnat on ollut viime aikoina, joten tohon kun vaihtaa ketjun ja perämötikän niin ollaan aika lähellä normihintaa, ja sittenhän noi tyyppiviat onkin taas hoidettu hetkeksi.
Varustuskin kohdillaan ja vaikuttaa muutenkin siistiltä peliltä.
Ruotsista kun ostelee niin vähän niin ja näin tuntuvat muutenkin suhtautuvan takuuseen, vetoavat monesti siihen, että tuo sitten takaisin tänne Ruotsiin, niin katsotaan mitä tehdään. Varmaan vois kokeilla riidellä EU-kuluttajaneuvojan välityksellä, mutta kun ei jaksa kun kyse niin pienistä summista kuitenkin.
Tähän voisi lisätä, että Suomessa on tällä hetkellä myynnissä vaihtoautoina 17 NG9-5:sta. Suurin osa on tuotu Ruotsista, yksi Italiasta ja yksi muistaakseni Ranskasta.
Suomiautoja ei näytä juurikaan olevan kaupan. Ihme kyllä tuo hankkimamme TTiD on Suomiauto. Varusteissa sitten sen näkeekin, kun on "vain" Linear Business.