DPF-regenerointi
- keskinen84@gmail.com
- "Turbo"
- Viestit: 280
- Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 00:03
- Paikkakunta: Kauhava
Re: DPF-regenerointi
Itse hanki Esid2 palikan, että voin seurata polttoja. Ihmettelen, kun lähes aina polton jälkeen tukkoisuus on heti yli 10%. Polttaa kuitenkin ihan normisti ja ajelen sellaisen 100km maantietä ja 20-50km kaupunkia päivässä. Nyt on lyhin väli ollut 300km ja pisin tainnut olla 500km. Käytin tuossa juuri Liqui Molyn intake cleaneriä Imupuolen puhdistamiseen, mutta ei tuntunut muuttavan tilannetta. No tää oli tämmöinen ääneen pohdinta. Ei mitään vikaa, mutta vois kai harvemminkin poltella? Ttid 180hp 08
Volvo V40 R-Desing automaatti vm. 17
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
-
- "Ruisku"
- Viestit: 146
- Liittynyt: Ma Loka 08, 2012 12:35
- Paikkakunta: Kokkola
Re: DPF-regenerointi
Paljonko autolla on rullattu. Nyt joulu- ja tammikuu puhdasta kaupunki ajelua ja poltot 300-400km välein.keskinen84@gmail.com kirjoitti: ↑Pe Marras 15, 2019 20:16Itse hanki Esid2 palikan, että voin seurata polttoja. Ihmettelen, kun lähes aina polton jälkeen tukkoisuus on heti yli 10%. Polttaa kuitenkin ihan normisti ja ajelen sellaisen 100km maantietä ja 20-50km kaupunkia päivässä. Nyt on lyhin väli ollut 300km ja pisin tainnut olla 500km. Käytin tuossa juuri Liqui Molyn intake cleaneriä Imupuolen puhdistamiseen, mutta ei tuntunut muuttavan tilannetta. No tää oli tämmöinen ääneen pohdinta. Ei mitään vikaa, mutta vois kai harvemminkin poltella? Ttid 180hp 08
Saab 900i 2.1 16v Combi Coupe
BMW R100 scrämbleri - 79
BMW K1 -92
BMW K1300R
#8359
BMW R100 scrämbleri - 79
BMW K1 -92
BMW K1300R
#8359
- keskinen84@gmail.com
- "Turbo"
- Viestit: 280
- Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 00:03
- Paikkakunta: Kauhava
Re: DPF-regenerointi
250tkm ajettu. Nyt on egr tulpattu ja imusarja vaihdettu. Poltot ollut 300-600km riippuu pitkälti siitä käynnistyykö poltto 70% kohdalla vai 100% kohdalla.KapteeniMahtava kirjoitti: ↑La Tammi 11, 2020 16:43Paljonko autolla on rullattu. Nyt joulu- ja tammikuu puhdasta kaupunki ajelua ja poltot 300-400km välein.keskinen84@gmail.com kirjoitti: ↑Pe Marras 15, 2019 20:16Itse hanki Esid2 palikan, että voin seurata polttoja. Ihmettelen, kun lähes aina polton jälkeen tukkoisuus on heti yli 10%. Polttaa kuitenkin ihan normisti ja ajelen sellaisen 100km maantietä ja 20-50km kaupunkia päivässä. Nyt on lyhin väli ollut 300km ja pisin tainnut olla 500km. Käytin tuossa juuri Liqui Molyn intake cleaneriä Imupuolen puhdistamiseen, mutta ei tuntunut muuttavan tilannetta. No tää oli tämmöinen ääneen pohdinta. Ei mitään vikaa, mutta vois kai harvemminkin poltella? Ttid 180hp 08
Volvo V40 R-Desing automaatti vm. 17
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
Re: DPF-regenerointi
Meidän ttid on meidän käytössä tehnyt poltot arkiajossa noin 300-400 km välein ja maantieajossa noin 500 km. Nyt sillä on ajettu rapiat 290K ja egr on tulpattu ajat sitten. Imusarja vaihdettu 200k ajettuna. Arkiajossa soot on usein 16% polton jälkeen ja maantiellä jopa 8%.
Eski
Eski
- keskinen84@gmail.com
- "Turbo"
- Viestit: 280
- Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 00:03
- Paikkakunta: Kauhava
Re: DPF-regenerointi
Täällä ihan samoja lukemia.Eski kirjoitti: ↑La Tammi 11, 2020 20:05Meidän ttid on meidän käytössä tehnyt poltot arkiajossa noin 300-400 km välein ja maantieajossa noin 500 km. Nyt sillä on ajettu rapiat 290K ja egr on tulpattu ajat sitten. Imusarja vaihdettu 200k ajettuna. Arkiajossa soot on usein 16% polton jälkeen ja maantiellä jopa 8%.
Eski
Volvo V40 R-Desing automaatti vm. 17
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Ex. Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Exiä.99 CC automaatti, 900 Turbo jne...
Ex. Yli 50 kpl erilaisia rotteloita, jossain keskustelussa listattu. 😂
Keskinen84 (a) gmail.com
-
- "Ruisku"
- Viestit: 146
- Liittynyt: Ma Loka 08, 2012 12:35
- Paikkakunta: Kokkola
Re: DPF-regenerointi
Samat lukemat täällä.keskinen84@gmail.com kirjoitti: ↑La Tammi 11, 2020 23:30Täällä ihan samoja lukemia.Eski kirjoitti: ↑La Tammi 11, 2020 20:05Meidän ttid on meidän käytössä tehnyt poltot arkiajossa noin 300-400 km välein ja maantieajossa noin 500 km. Nyt sillä on ajettu rapiat 290K ja egr on tulpattu ajat sitten. Imusarja vaihdettu 200k ajettuna. Arkiajossa soot on usein 16% polton jälkeen ja maantiellä jopa 8%.
Eski
Saab 900i 2.1 16v Combi Coupe
BMW R100 scrämbleri - 79
BMW K1 -92
BMW K1300R
#8359
BMW R100 scrämbleri - 79
BMW K1 -92
BMW K1300R
#8359