Komppaan Tommia
Aika hyvin kitetytetty. Minulla on ollut ilo omistaa Saab 99 lukuun ottamatta kaikki nelitahtimallit ja kyllä NG9-5 on the auto.Rommitommi kirjoitti: ↑Pe Tammi 31, 2020 09:14Sen verran appiukolla noita 9000 Aeroja oli vielä kunnossa ollessaan, että jokunen kilsa on sellasellakin tullut taitettua, mutta oli se omasta mielestä jo og9-5:seen verrattuna antiikkinen peli (, vaikka rakastankin niitä lepakkopenkkejä), mutta toisaalta niin kuuluu ollakin kun suunnittelu on 15v vanhempaa. Ei se tee siitä huonoa autoa, se tekee siitä hyvän aikalaisensa. Samalla tavalla kuin itse tykkään og9-5:sta todella paljon ja se on itselleni ehkä enemmän se "the SAAB" kuin tonnari, niin onhan NG9-5 kaikilta ominaiksuuksiltaan viety todella huimasti eteenpäin vanhemmasta femmasta.
Näin nopeasti tulee mieleen jämäkkyys, alusta, hiljaisuus, ylipäätään näiden kombinaationa ajettavuus, matkustamon tilavuus ja erityisesti ulkonäkö, joka ei vielä 10v jälkeenkään häpeä yhtään uudemmille autoille. Ja vaikka itselläkin on ollut reippaastikin ongelmia joidenkin yksiklöiden kanssa matkan varrella, niin NG9-5:sen viat on lähtökohtaisesti aika rajattuja tiettyihin tyyppivikoihin, nämä kun jaksaa hoitaa kuntoon, niin varsinkin dieselinä auto on erittäin huoleton peli.
Kaikilla faktoilla mitä autoista pystyy mittaamaan, ng9-5 on varmasti suvereenisti paras Saab mitä koskaan on tehty, fiilisjutut sitten erikseen.
Tässä se tulikin kaikki oleellinen.Rommitommi kirjoitti: ↑Pe Tammi 31, 2020 09:14Sen verran appiukolla noita 9000 Aeroja oli vielä kunnossa ollessaan, että jokunen kilsa on sellasellakin tullut taitettua, mutta oli se omasta mielestä jo og9-5:seen verrattuna antiikkinen peli (, vaikka rakastankin niitä lepakkopenkkejä), mutta toisaalta niin kuuluu ollakin kun suunnittelu on 15v vanhempaa. Ei se tee siitä huonoa autoa, se tekee siitä hyvän aikalaisensa. Samalla tavalla kuin itse tykkään og9-5:sta todella paljon ja se on itselleni ehkä enemmän se "the SAAB" kuin tonnari, niin onhan NG9-5 kaikilta ominaiksuuksiltaan viety todella huimasti eteenpäin vanhemmasta femmasta.
Näin nopeasti tulee mieleen jämäkkyys, alusta, hiljaisuus, ylipäätään näiden kombinaationa ajettavuus, matkustamon tilavuus ja erityisesti ulkonäkö, joka ei vielä 10v jälkeenkään häpeä yhtään uudemmille autoille. Ja vaikka itselläkin on ollut reippaastikin ongelmia joidenkin yksiklöiden kanssa matkan varrella, niin NG9-5:sen viat on lähtökohtaisesti aika rajattuja tiettyihin tyyppivikoihin, nämä kun jaksaa hoitaa kuntoon, niin varsinkin dieselinä auto on erittäin huoleton peli.
Kaikilla faktoilla mitä autoista pystyy mittaamaan, ng9-5 on varmasti suvereenisti paras Saab mitä koskaan on tehty, fiilisjutut sitten erikseen.
Tässä on juuri se juttu:
Täytyy vastata tähän KYLLÄ. Meillä kolmas ja olen Aina tykännytvilhosyvis kirjoitti: ↑To Tammi 30, 2020 22:22Onko NG 9-5 oikeasti hyvä auto vai ajetaanko sillä vain, koska siinä lukeeja se on uusin
?