Taneli93 kirjoitti: ↑La Huhti 04, 2020 19:35
Kyllä vain femma tarttui Iisalmesta mukaan. Erittäin siistissä kunnossa vaikuttaa olevan ja ilo oli ajella takaisin Ouluun. Matkan keskikulutus sidin mukaan maltilliset 5.1l/100km. Vähän oli ratti vinossa, joten ensi viikolla käyttää vielä suuntauksesta.
Onnittelut täältäkin!
Kuluneella viikolla (vai oliko sitä edellisellä, kun viikot kuluvat niin nopeasti
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
) näin pääkaupunkiseudulla samana päivänä sekä mustan että valkoisen NG9-5:n.
Kaksi kertaa on tullut nähtyä kaksi NG9-5:ää saman päivän aikana.
Eka kerta oli kun vein oman NG9-5:n 180 000 km:n huoltoon T. Holmbergille noin puoli vuotta sitten. Ekaksi tuli vastaan hopeanharmaa NG9-5, sen jälkeen metallinsininen.
Ja nyt sitten myöhemmin se valkoinen ja musta, kun olin ajamassa cabbella.
Samaa mieltä kuin Veini: ei oikein nykyautoissa mikään houkuttele. Pitäisi olla jotenkin erilainen, mutta nykyajan autot tehdään sellaisiksi, etä ne miellyttäisivät mahdollisimman suurta joukkoa potentiaalisia ostajia.
Volvot näyttävät suht hyviltä, mutta sisältä en pidä tuosta ilmiasusta. Vanha V70 näytti (oli työsuhdeautona V70 Classic VM2016) mielestäni sisätiloiltaan paremmalta.
Seuraava työsuhdeauto oli VM2019 V60:n. Ulkoa hieno, tavaratila pieni, ohjaus liian tehostettu, D3:n vaihdelaatikko aivan hirveä. Kosketusnäytölliseen ajotietokoneeseen tarvitsi ohjekirjan, että osasi käyttää kaikkia toimintoja.
V90:sta minulla ei ole koskaan ollut, mutta taksikuskeilta ja eräältä kaverilta olen kuullut, että niissä on mennyt raidetangon päitä
Seuraava työsuhdeauto oli 500 -sarjan xDrive BMW. Hyvä auto ajaa kuivalla kelillä, mutta ahdas. Ja se nelivedossa takavedon dominoiva piirre ei ollut hyvä. 8-lovinen automaattilaatikko toimi kuin unelma. Kun saisi Saabiin sellaisen automaattilaatikon... Juuri siksi molemmat Saabit ovat manuaaleja
Sitten kun tajusin paljonko työsuhdeauto vie nettopalkasta, tuli luovuttua niistä ja nyt ajetaan omilla kilsoja.