Olen pähkäillyt tonnarin päivittämistä, mutta arveluttaa tuo paljonko joudun laittamaan huoltoon aikaa. 9-3 set on huonoja autoja. Mulla oli niitä ja hävitin pois. Koko ajan saat olla vaihtamassa laakereita tai jotain mystistä sähköhäröä ja päin persettä mitoitettuja akun kaapeleia ym...
Onko tuo ng 9-5 yhtään parempi. Mulla on pihassa myös 9-5 og 120 tkm ajettu. Tuo 400 tkm ajettu tonnari automaatti askilla on...
a. Parempi ajaa
b. Syö vähempi bensaa toista litraa sadalle ku og 9-5 manuaaliaskilla
c. On huoleton...kuluvia osia vaihtelee ja öljyjä sillon ku tarvii.
d. On verhoiluiltaan paremmassa kunnossa vaikka on 10 vuotta vanhempi ja 300 tkm. enempi ajettu.
Mietin tässä siis käyttöauton päivittämistä, kun onhan tuo tonninen jo aika vanha ja paljon ajettu....ei siis kiinnosta paljonko huolto maksaa, vaan paljonko siihen menee aikaa, kun teen kaiken kuitenkin itse.
Tuo että täällä lukee 150...170 tkm ajettuja autoja joissa on koneet ja jakopäät paskana ei herätä luottamusta....nuo jutut loistaa noilla metreillä poissa olollaan og 900 ja tonnari palstalla...
Mutta kai se pitäs käyttöautokin joskus vaihtaa kun 11 vuotta nyt tonnarilla vetänyt ja vaihteluhan virkistää vai miten se oli
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Onko yhtä herkkä piiloruostumiselle ku 9-5 perästä. 9-5 oghan tarvii neliön peltiä perseeseen siinä vaiheessa kun takaloksun etukulmat kuplii....
Minkälainen on alusta, onko samanlainen ylimonimutkainen pusla härdelli ku og 9-5 vai onko yksinkertaisempi ja huoltovapaampi. Onko pyörän laakereiden ja napojen vaihtoväli pidempi ku öljynvaihtoväli?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
ps. sen verran sairas kumminkin olen että näillä neljällä kirjaimella mennään
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)