Jäämme odottamaan seuraavia tietoja.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Saattaa jälleen tulla monista automalleista tutuksi tullutta kritiikkiä takaistuinten huonoista tiloista -> Katto matalalla. Mielenkiintoista seurata mille seikoille insinöörit ovat laittaneet painoa: Ulkonäkö / virtaviivaisuus vai käytännöllisyys.Arcer kirjoitti:
Onneksi kattolinja on spyshotissa vähän sulavampi kuin piirretyssä kuvassa.
Arcer kirjoitti:Netissä kiertää huhuja, että 9-5:sta olisi viivästetty kun GM:ltä on rahat lopussa. Esittely saattaa silti olla Geneve 2009, mutta myynninaloitus vasta 2010.
Tämä on tätä GM logiikkaa. Juuri kun luulee, että oppisivat menneisyydestä jotain, niin tekevät entistä typerämpiä päätöksiä.jsuomi kirjoitti:Aha, eli toisin sanojen GM tilailee hautasarkkua Saabille. Mikähän idea on yrittää saada merkki, jonka suurin ongelma on liian vanha mallisto, tuottavaksi lykkäämällä uusia malleja.
Eikö olekin?CC Aero kirjoitti: 9-5:n kilpailijoilla on ennättänyt olla KAKSI SUKUPOLVEA automalleja välissä kunnes saadaan vihdoin markkinoille valmiiksi vanhentunut korvaaja. Ja vähintään sama KAKSI SUKUPOLVEA ennättää olla 9-3:n kilpailijoilla. On helvetin ylivoimainen auto tämä Saab, kun pystyy antamaan muille merkeille tuollaisen tasoituksen.![]()
Nousukaudellahan homma tosiaan toimii niinkuin tuossa kuvaat, mutta näinä epävarmoina aikoina ei välttämättä ole pätevilläkään minne lähteä.peinu kirjoitti:Tällaisia uutisia kuullessa herää välittömästi vanhan sherlokin ajatuksen juoksu. R&D:n supistaminen johtaa väistämättä siihen, että henkilöstö kokee tulevaisuutensa uhatuksi. Parhaimmat talentit välttävät irtisanomiset, koska lähtevät talosta ensimmäisenä varmemman leivän metsästykseen ja jäljelle jääneet jatkavat kehitystä. Sama homma käynnissä nykyisessä yt-Suomessa....