Voikohan noi olla oikeita hintoja, esim 9-3 1.8t Linear 21600e??? Jessus mikä ero härmään, olispa helppo ostaa uusi Saab noilla hinnoilla3787 kirjoitti:Kannattanee myös tutustua saksanmaan mobile de sivuilla
olevaan mineurobiilin tarjontaan uuden 9-5 osalta.
Veroton hinta Turbo4 220hp lähtee 25 tontun tietämistä.
http://www.mineurobil.de/fileadmin/cont ... ousine.pdf
terv. 9-5-98
Uusi Saab 9-5
Re: Uusi Saab 9-5
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Uusi Saab 9-5
taitaa siltikin jäädä ruotsista hakemalla halvemmaksi kuin 46keur vaikka maksaa verotkin... Olisko suomi hinnassa sellainen noin 4keur suomilisää? tai sitten suomessa vakiona 4keur edesta enemmän varusteita:).core2 kirjoitti:V.J.S kirjoitti:
Autovero on iloinen asia. Sen ansiosta meillä on Euroopan hienoimmat tiet (not), moderni infrastruktuuri maaliikenteen käytössä (not) ja helkkarin kallis oopperatalo (kyllä).
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
Re: Uusi Saab 9-5
Ei vaan ne on paremmin tehtyjä, varusteltu nimenomaan Suomen olosuhteisiin, ja ruostesuojaus on aivan eri tasoa kuin jossain rupisissa saksamalleissaArcer kirjoitti:
taitaa siltikin jäädä ruotsista hakemalla halvemmaksi kuin 46keur vaikka maksaa verotkin... Olisko suomi hinnassa sellainen noin 4keur suomilisää? tai sitten suomessa vakiona 4keur edesta enemmän varusteita:).
Noilla Saksan hinnoilla tuonti kannattaisi, etenkin jos saisi jotenkin ajettua autolla 6000tkm ennen verotusta.
Paljonkohan tuollainen maksaisi Suomessa?
Turbo4 XWD Vector 160/220 33.600
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Uusi Saab 9-5
Pistetäänpä linkit ruotsin saab sivuston hintoihin jos jotakuta kiinnostaa vertailla.
Tässä Linear mallit.
Tässä Vector mallit.
Tässä Aero mallit.
Tässä Linear mallit.
Tässä Vector mallit.
Tässä Aero mallit.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Uusi Saab 9-5
Asiallinen juttu, mutta itse ajokokemuksen kuvailu taisi jäädä pariin lauseeseen. Itse ainakin olin hieman pettynyt artikkeliin juuri tuon takia.Wagonisti kirjoitti:Juurikin postilaatikosta noudettuna tuore Tuulilasi nenän edessä. Toimittaja käynyt Ruotsissa koeajolla. Ihan asiallinen juttu tuo omasta mielestä on. Ja hinnat vahvistettu 2.0T 47924€ ja 2.8T 75782€ sekä 2.0TiD 46105€, varustelutasoista ei mainintaa.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Uusi Saab 9-5
Kun kävin koeajamassa viime lauantaina ja sunnuntaina, niin se eka tunne oli, että oli paljon matalemmat sivulasit joka aiheutti sen, että auto tuntui jotenkin turvallisemmalta mitä entinen 9-5:nen, mutta samalla pojat jotka hoitivat koeajon kertoivat, että useat ihmiset olivat tunteneet itsensä sisään suljetuiksi siis jonkinlainen ahtaudenkammo, vaikka autossa on tilaa sen ku muille jakais.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Uusi Saab 9-5
Mikähän ihme tuo tosiaan oli - liekö isompaa juttua odotettavissa lähiaikoina. Suunnilleen ainoat asiat oli se, että ratin takana tuntuu kokoistaan pienemmältä ja että jousitus on jämäkkä.Mawerick kirjoitti:Asiallinen juttu, mutta itse ajokokemuksen kuvailu taisi jäädä pariin lauseeseen. Itse ainakin olin hieman pettynyt artikkeliin juuri tuon takia.
Minä en kyllä onnistu löytämään keskikonsolista mitään ooppelia, en sitten yhtään mitään. Outo juttu.
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
Re: Uusi Saab 9-5
Olin itse vähän yllättynyt kun oli etusivun pääjuttu tuo Saabin tyypitys, ei kuitenkaan mikään hirveän kattava tai laaja juttu ollut :O En tosin valita, hieno homma ja yleisesti aika positiivinen juttu uutukaisesta "Hei me lennetään!"saab93f kirjoitti:Mikähän ihme tuo tosiaan oli - liekö isompaa juttua odotettavissa lähiaikoina. Suunnilleen ainoat asiat oli se, että ratin takana tuntuu kokoistaan pienemmältä ja että jousitus on jämäkkä.Mawerick kirjoitti:Asiallinen juttu, mutta itse ajokokemuksen kuvailu taisi jäädä pariin lauseeseen. Itse ainakin olin hieman pettynyt artikkeliin juuri tuon takia.
Minä en kyllä onnistu löytämään keskikonsolista mitään ooppelia, en sitten yhtään mitään. Outo juttu.
Kai luitte myös sivun 20 analyysin Saabin konkurssiin liittyen, melko mielenkiintoinen juttu!
SAAB 9-5 Aero -05
Re: Uusi Saab 9-5
Se oli jotensakin outo se sivun 20 juttu. Ihan niinkuin Tuulilasi olisi jotenkin loukkaantunut siitä, ettei suostunutkaan käpertymään kerälle ja kuolemaan.Jyrchi kirjoitti:Olin itse vähän yllättynyt kun oli etusivun pääjuttu tuo Saabin tyypitys, ei kuitenkaan mikään hirveän kattava tai laaja juttu ollut :O En tosin valita, hieno homma ja yleisesti aika positiivinen juttu uutukaisesta "Hei me lennetään!"saab93f kirjoitti:Mikähän ihme tuo tosiaan oli - liekö isompaa juttua odotettavissa lähiaikoina. Suunnilleen ainoat asiat oli se, että ratin takana tuntuu kokoistaan pienemmältä ja että jousitus on jämäkkä.Mawerick kirjoitti:Asiallinen juttu, mutta itse ajokokemuksen kuvailu taisi jäädä pariin lauseeseen. Itse ainakin olin hieman pettynyt artikkeliin juuri tuon takia.
Minä en kyllä onnistu löytämään keskikonsolista mitään ooppelia, en sitten yhtään mitään. Outo juttu.
Kai luitte myös sivun 20 analyysin Saabin konkurssiin liittyen, melko mielenkiintoinen juttu!
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
Re: Uusi Saab 9-5
Joo, ja kävikö siitä jutusta oikeastaan edes kunnolla selville, että näin ei tapahtunutkaan? Luin ko. lehden hieman hätäisesti eilen parturin tuolilla istuessa, mutta jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että tuo oli joskus vuodenvaihteessa kirjoitettu "muistokirjoitukseksi" ja julkaistiin nyt sellaisenaan.saab93f kirjoitti: Se oli jotensakin outo se sivun 20 juttu. Ihan niinkuin Tuulilasi olisi jotenkin loukkaantunut siitä, ettei suostunutkaan käpertymään kerälle ja kuolemaan.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: Uusi Saab 9-5
Juu kyllä siinä mainittiin että Spyker pelasti merkin ja homma toimii jälleen ja tehdaskin puksuttaa autoja pihalle.pjv kirjoitti:Joo, ja kävikö siitä jutusta oikeastaan edes kunnolla selville, että näin ei tapahtunutkaan? Luin ko. lehden hieman hätäisesti eilen parturin tuolilla istuessa, mutta jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että tuo oli joskus vuodenvaihteessa kirjoitettu "muistokirjoitukseksi" ja julkaistiin nyt sellaisenaan.saab93f kirjoitti: Se oli jotensakin outo se sivun 20 juttu. Ihan niinkuin Tuulilasi olisi jotenkin loukkaantunut siitä, ettei suostunutkaan käpertymään kerälle ja kuolemaan.
SAAB 9-5 Aero -05
Re: Uusi Saab 9-5
Niin,ehkä tyhmä kysymys mutta onko uudes femmas etanooli madollisuus??Oudolta tuntus,jos sitä vaihtoehoa ei ole
Re: Uusi Saab 9-5
On.cab95 kirjoitti:Niin,ehkä tyhmä kysymys mutta onko uudes femmas etanooli madollisuus??
9-5 2,0t Wagon -05
Re: Uusi Saab 9-5
Tämä on kakspiippunen asia koska sitä ei myydä ainoastaan E-85 Etanoolille sovellettuna mallina. Mutta auton saa etanoolille sovitettuna jos näin haluaa. Suomessa jalostettu etanoolisoppa sopii kaikkiin saabeihin. Sanotaan nyt vielä sekin, että ei kaikkein vanhimpiin malleihin.jlu kirjoitti:On.cab95 kirjoitti:Niin,ehkä tyhmä kysymys mutta onko uudes femmas etanooli madollisuus??
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Uusi Saab 9-5
Ei nyt ihan kaikkiin, RE85 käy ainoastaan BioPower-malleihin.Suomessa jalostettu etanoolisoppa sopii kaikkiin saabeihin.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2