Eihän näitä pitänyt saada liikenteeseen. Nyt kuitenkin kuuluu, että esimerkiksi Saksaan myydyt farkut on ajossa. Ja tuolta netin syövereistä löytyy myynnissäkin yks Aero farkku rekisteröitynä 31tkm ajettuna.
Eikö meille uskoteltu, ettei rekisteriin saa koska jotain tyyppihyväksyntää yms ei ole. Joutuuko tässä kohta alkamaan metsästään uutta autoa
Ja minä kun luulin että ajan harvinaisella autolla....
Tuo on kyllä komean näköinen kieltämättä, ja mahtavat on varusteet. Pyyntihintakin on sen mukainen.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Ruotsin foorumin mukaan KVD:n huutokaupassa yksi farkku olisi ostettu Suomeen ?? Taitaa trafi pistää kovasti kampoihin jos yrittäisi rekisteriin. Ruotsissa on yksi tulossa rekisteriin rakennettuna autona jossa kanta-autona on sedan.
Taisi monta mennä myös Venäjälle joten kyllä noita tulee vielä lisää markkinoille.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Pitääki olla silmä tarkkana, kun tulee tota Venäjän matkailua harrastettua aina Pietariin asti. Olikohan joku klubilainen asialla huutokaupassa??
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Hauskasti muuttunut tuo linkin kuva vm 1961 Corvetteen. Saattaa joku ihmetellä jos ei tätä aiemmin lukenut, mutta taitaa tuo linkin auto vaihdella. Kyllä tuo farkku ysivitonenkin sieltä silti vielä löytyy.
http://www.saabsunited.com/2013/03/four ... rmany.html
Mitenkäs tässä nyt kävikin näin, että nuo autot pääsivät liikenteeseen ja ihan EU:ssa? Onkohan Saksassa käytännönläheisempi lainsäädäntö jonka voimin voidaan todeta että sedanien pohjalta auto on ihan turvallinen (kuulostaa saksalaiselta logiikalta)? Oli miten oli, olen kateellinen noiden omistajille. Sedan on sinällään paljon kilpailijoitaan hienompi ja yksilöllisempi, mutta nuo ovat kyllä mun mielestä aivan omassa sarjassaan, Saabeimpia Saabeja aika moneen vuoteen.
Suomen viranomaiset varmasti keksivät vaikka ilmasta pykälät joiden perusteella noiden tuominen Suomeen estetään jos joku sitä yrittää...
#5168 Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Niin, voi kyllä olla että suomessakin tuommoisen voisi saada ihan rekisteriin, tosin erittäin harvalla lienee varaa moiseen kun katselee paljonko niitä sedan-mallisiakaan liikenteesä on
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11