Uusi Saab 9-5
Re: Uusi Saab 9-5
10-spoke edge vaikuttaa tyylikkäimmältä vanteelta, kun ei ole 3-spoke (tai vastaavan tyylisiä) vanteita tarjolla.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: Uusi Saab 9-5
Tuo Edge on omasta mielestä kyllä todella kummallisen näköinen vanne. Ei innosta, ainakaan noiden kuvien perusteella.
Näyttää kyllä todella hyvältä monessakin värissä, toivottavasti muutkin ominaisuudet vastaavat odotuksia.
Näyttää kyllä todella hyvältä monessakin värissä, toivottavasti muutkin ominaisuudet vastaavat odotuksia.
#3892
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
9-3 SS Aero '04
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster." - Jeremy Clarkson
Re: Uusi Saab 9-5
Niin jospa se tarkoittin tosiaan bensa mallien lähtöhintoja...9-5T kirjoitti:Noinhan oli 1997 kun kaikki 57 oli 2,3t SE, 1998 sai ilman SE varustelua ja -99 2,0t
Tuulilasissahan oli joku uutinen siitä että kun saab:n maahantuoja vaihtuu ja uusi aloittaa toimintansa vasta toukokuussa. Eli julkaistaanko hinnasto virallisesti vasta toukokuun puolella...
Re: Uusi Saab 9-5
Onkos joku saanut lisätieto tuosta tai siitä onko dieseleissä polttoainekäyttöinen lisälämmitin vakiona?lk kirjoitti:Katselin tuossa hinnastoa ja varusteita ja lisävarustelistoja ruotsin Saabin sivuilta. En löytänyt mainintaa Eberbächeristä/Webastosta. Sen sijaan mainittiin dieselissä olevan vakiona "Quickheat elektroninen kubeenlämmitiin" ja muihin sen sai lisävarusteena. Onko näin ettei talviautona mainostettuun Saab:iin saa enää tehdasasenteisena polttoaine käyttöistä lisälämmitintä? Millähän taloudellinen diesel saadaan talvella lämpimäksi? Akkuja syömällä?
Re: Uusi Saab 9-5
Kaveri kävi huhtikuun alussa Tukholmassa ja vaikkei nyt saappimies henkeen ja vereen olekaan, niin kappas mitä osui kamerakännykän etsimeen: 9-5 parkissa
KTM SD
Re: Uusi Saab 9-5
Saksalainen laaja esite:
http://www.erster-deutscher-saab-club.d ... mation.pdf
Jos on jo tällä niin sitten
, en jaksanut kahlata kaikkia viestejä läpi
http://www.erster-deutscher-saab-club.d ... mation.pdf
Jos on jo tällä niin sitten
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Re: Uusi Saab 9-5
Onpa hieno esite! En ole nähnyt aikaisemmin. Näytti olevan painona 1600-2000kg.valtteri kirjoitti:Saksalainen laaja esite:
http://www.erster-deutscher-saab-club.d ... mation.pdf
Jos on jo tällä niin sitten, en jaksanut kahlata kaikkia viestejä läpi
Otsikolla: Uusi Saab 9-5 Limousiiini.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viimeksi muokannut juhokare, To Huhti 29, 2010 21:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Uusi Saab 9-5
Ilmanvastus 0,28.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Uusi Saab 9-5
Saksassa Limousine tarkoittaa samaa, kuin täällä sedan. Muistaakseni jopa Kuplaakin mainostettiin "Limousinena".
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 95
- Liittynyt: Pe Syys 03, 2004 19:41
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Uusi Saab 9-5
Suomen hinnat:
MY2010
2.0T (220hv/350Nm) M6/A6 48.104 €
2.8TS (300hv/400Nm) A6 78.870 €
2.0TiD (160hv/350Nm) M6/A6 45.852 €
MY2011
1.6T (180hv/230Nm) M6 43.957 €
2.0T BioPower ( hv/350Nm) M6/A6 48.554 €
2.0TTiD (190hv/400Nm) 48.204 €
- Automaatti noin +4000 €
- Linear -> Vector +2000 €
- Linear -> Aero , ei vielä tietoa...
Tilailemaan pääsee toukokuussa ja auton voi hyvällä tuurilla saada juhannukseksi... Ja MY2011 sitten syys/lokakuun vaihteessa...
Vakiovarustus ihan hyvä, Linearissa mm. 17' vanteet ja sähkösäädettävä istuin yms..
MY2010
2.0T (220hv/350Nm) M6/A6 48.104 €
2.8TS (300hv/400Nm) A6 78.870 €
2.0TiD (160hv/350Nm) M6/A6 45.852 €
MY2011
1.6T (180hv/230Nm) M6 43.957 €
2.0T BioPower ( hv/350Nm) M6/A6 48.554 €
2.0TTiD (190hv/400Nm) 48.204 €
- Automaatti noin +4000 €
- Linear -> Vector +2000 €
- Linear -> Aero , ei vielä tietoa...
Tilailemaan pääsee toukokuussa ja auton voi hyvällä tuurilla saada juhannukseksi... Ja MY2011 sitten syys/lokakuun vaihteessa...
Vakiovarustus ihan hyvä, Linearissa mm. 17' vanteet ja sähkösäädettävä istuin yms..
#1772
Saab 9000 CD 2.3T A Griffin -93, seisonnassa/myynnissä
Saab 9-3 Aero Cabriolet -04
Saab 9-3 Vector SC -07
Mazda 6 -19 Taksi (0408395692)
Saab 9000 CD 2.3T A Griffin -93, seisonnassa/myynnissä
Saab 9-3 Aero Cabriolet -04
Saab 9-3 Vector SC -07
Mazda 6 -19 Taksi (0408395692)
Re: Uusi Saab 9-5
Vaikuttais hinnat olevan aika hyvässä linjassa kilpailijoihin nähden. (Pikaisesti tsekkasin Audi A6:n, Volvo S80:n ja BMW 5-sarjan hintoja)
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Uusi Saab 9-5
taxi9-5tre kirjoitti:Suomen hinnat:
MY2010
2.0T (220hv/350Nm) M6/A6 48.104 €
2.8TS (300hv/400Nm) A6 78.870 €
2.0TiD (160hv/350Nm) M6/A6 45.852 €
MY2011
1.6T (180hv/230Nm) M6 43.957 €
2.0T BioPower ( hv/350Nm) M6/A6 48.554 €
2.0TTiD (190hv/400Nm) 48.204 €
- Automaatti noin +4000 €
- Linear -> Vector +2000 €
- Linear -> Aero , ei vielä tietoa...
Tilailemaan pääsee toukokuussa ja auton voi hyvällä tuurilla saada juhannukseksi... Ja MY2011 sitten syys/lokakuun vaihteessa...
Vakiovarustus ihan hyvä, Linearissa mm. 17' vanteet ja sähkösäädettävä istuin yms..
Aika kalliilta vaikuttaa jos vertaa ruotsin hintoihin
Linear
Turbo4 - 220 - 311.000
Turbo XWD - 220 - 335.000
TiD4 - 160 - 315.000
Vector
Turbo4 - 220 - 333.000
Turbo4 XWD - 220 - 357.000
TiD4 - 160 - 332.500
Aero
Turbo4 - 220 - 373.000
Turbo4 XWD - 220 - 397.000
Turbo6 XWD - 300 - 471.900
esim. 2.0 t 220 hv linear ruotsissa ovh. noin 32.000 e
tälllä 48.104 e
eroa jää 16000 euroa ja autovero ei tee noin paljon sillä 194 gramman co:n mukaan veroprosentti 28.5 %
Saksassa:
Saab 9-5 Limousine
alle Preise brutto (inkl. 19% MWSt) in Euro
Linear
Vector
Aero
1.6T - 132kW (180PS)*
33.700 €
36.200 €
2.0T - 162kW (220PS)
37.900 €
40.400 €
46.700 €
2.0T BioPower - 162kW (220PS)
38.400 €
40.900 €
47.200 €
2.0TiD - 118kW (160PS)
35.900 €
38.400 €
2.0TTiD - 140kW (190PS)*
38.900 €
41.400 €
47.700 €
Saab 9-5 Limousine XWD
2.0T - 162kW (220PS)
40.400 €
42.900 €
49.200 €
2.0T BioPower - 162kW (220PS)
40.900 €
43.400 €
49.700 €
2.8T V6 - 221kW (300PS)**
52.500 € (sero)
2.0TTiD - 140kW (190PS)*
41.400 €
43.900 €
50.200 €
* verfügbar Modelljahr 2011
** nur mit Sentronic 6-Gang-Automatik verfügbar
Viimeksi muokannut valtteri, Pe Huhti 30, 2010 13:13. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Re: Uusi Saab 9-5
Kalliita ovat ... (toki vain köyhille) Valkoihoisen laatikon lisähinta kruunaa homman. Ja tuohon vielä farmarilisä 2 - 3 k€. Ja xenonit väh. 1 k€.
Käytettyjä odotellessa.
Käytettyjä odotellessa.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia