Uusi Saab 9-5
-
- "Viggen"
- Viestit: 571
- Liittynyt: La Touko 27, 2006 10:38
Toby kirjoitti:Ohessa pari uutta photoshoppia siitä, miltä uusi ysifemma voisi näyttää. Lähinnä minusta aiempiin versioihin liitetty Aero-X:n piirteitä. Sinänsä varsinkin etupäästään aika mukavan näköinen versio, takaoven ikkunalinja tökkii eniten Saabin "hockeymaila-muodon" puuttuessa.
Lähde siis trollhattansaab-sivusto ja kuvat ovat englantilaisesta Car Magazinesta.
http://www.trollhattansaab.net/images/9 ... _560px.jpg
http://www.trollhattansaab.net/images/9 ... _560px.jpg
Samaa mieltä, tuossahan Phaetonin/ Jetan takaoven linjat. Tuo 4-ovisen takaoven/ikkunankaari on tyyliseikka, joka pitää säilyttää, kuten BMW:kin tekee.
Koska saatais uusi malli 9-5?? Varmasti moni sitä miettii...
Kävin kaupassa ja kattelin autolehtiä niin niissä oli uusi V70. Komean näköinen pirssi. Moottori valikoima on aikasta laaja ja uusia turvallisuus varusteita on tullut lisää.
GMllä ei vissiin ole rahaa. Persnettoa tehny vissiin koko ajan. Huono homma.
Ei kai tässä muuten mitään hätää, mutta neliveto saab olis hieno homma. 9-3 tulee ensi vuonna neliveto. Onko 9-5 unohdettu jo raha pulan vuoksi? Yleensä isoilla auto firmoilla uutuudet tulevat edustaviin isoihin autoihin ensin ja sitten siirtyvät pienempään malliin. No, jos 9-5 ei ole tulossa nelivetona. Varmasti moni entinen ja nykyinen saab kuski autonvaihtoa tehdessään puntaroi, että kannattaako ostaa valmiiksi vanhaa mallia tai joku uusi vasta perusteellisen päivityksen saanut automalli.. Nyt saa esim. uuden S80 tai V70 suurinpiirtein samalla rahalla kuin "vanhan" saabin missä ei ole nelivetoa tai automaailman uutuuksia turvallisuus tasolla.
Toivottavasti joskus ilmestyvä täysin uusi 9-5 rikkoo kaikki odotukset ja haastaa pahimmat kilpailijansa tosissaan.
Kävin kaupassa ja kattelin autolehtiä niin niissä oli uusi V70. Komean näköinen pirssi. Moottori valikoima on aikasta laaja ja uusia turvallisuus varusteita on tullut lisää.
GMllä ei vissiin ole rahaa. Persnettoa tehny vissiin koko ajan. Huono homma.
Ei kai tässä muuten mitään hätää, mutta neliveto saab olis hieno homma. 9-3 tulee ensi vuonna neliveto. Onko 9-5 unohdettu jo raha pulan vuoksi? Yleensä isoilla auto firmoilla uutuudet tulevat edustaviin isoihin autoihin ensin ja sitten siirtyvät pienempään malliin. No, jos 9-5 ei ole tulossa nelivetona. Varmasti moni entinen ja nykyinen saab kuski autonvaihtoa tehdessään puntaroi, että kannattaako ostaa valmiiksi vanhaa mallia tai joku uusi vasta perusteellisen päivityksen saanut automalli.. Nyt saa esim. uuden S80 tai V70 suurinpiirtein samalla rahalla kuin "vanhan" saabin missä ei ole nelivetoa tai automaailman uutuuksia turvallisuus tasolla.
Toivottavasti joskus ilmestyvä täysin uusi 9-5 rikkoo kaikki odotukset ja haastaa pahimmat kilpailijansa tosissaan.
Audi A4 2.0TFSIq
Tässäpä aiheeseen liittyen Trollhattansaab sivulta
The next 9-5 was described to me by someone that knows as 'even cooler than the Aero-X'. Because it's going to be way, way overdue by the time it gets here, it'll need to be cooler that the Aero-X. The competition isn't going backwards. Another person that's well plugged in remarked to me that it takes time to design and build a real 5-series and A6 competitor. All I can say is 'Hallelujah' as they're aiming at the right end of the competitive scale.
V70 muodoista makuasia mutta perä ei oikein säväytä!
The next 9-5 was described to me by someone that knows as 'even cooler than the Aero-X'. Because it's going to be way, way overdue by the time it gets here, it'll need to be cooler that the Aero-X. The competition isn't going backwards. Another person that's well plugged in remarked to me that it takes time to design and build a real 5-series and A6 competitor. All I can say is 'Hallelujah' as they're aiming at the right end of the competitive scale.
V70 muodoista makuasia mutta perä ei oikein säväytä!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Trollhättansaab.net -sivustoilla kirjoitettiin siitä, että GM haluaa panostaa Euroopassa Cadillacin brandiin ja siksi muiden merkkien mainontaa/tuotekehitystä on rajoitettu.
Jos asia on tosiaan näin, niin todella "fiksua" Yhdessäkään Cadillacissa (BLS:ää lukuunottamatta) ei tietääkseni ole diesel -moottoria tarjolla ja tuskinpa suuri osa eurooppalaisista haluaa enää ostaa bensarosvoja kaupunkimaastureita. Ja nythän EU:ssa (vai oliko se joku muu instanssi?) on sovittu, että 2012 autot eivät saisi kuluttaa 5 litraa bensiiniä/dieseliä / 100 km. Tuskinpa noilla isoilla Cadillacin rohjoilla ikinä päästään tuohon lukemaan, mutta etanolisaabilla (E85 tai jopa E100) tähän voisi päästäkin.
Jos asia on tosiaan näin, niin todella "fiksua" Yhdessäkään Cadillacissa (BLS:ää lukuunottamatta) ei tietääkseni ole diesel -moottoria tarjolla ja tuskinpa suuri osa eurooppalaisista haluaa enää ostaa bensarosvoja kaupunkimaastureita. Ja nythän EU:ssa (vai oliko se joku muu instanssi?) on sovittu, että 2012 autot eivät saisi kuluttaa 5 litraa bensiiniä/dieseliä / 100 km. Tuskinpa noilla isoilla Cadillacin rohjoilla ikinä päästään tuohon lukemaan, mutta etanolisaabilla (E85 tai jopa E100) tähän voisi päästäkin.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Mitäs uutuuksia turvallisuustasolla tarvitaan siinä vaiheessa kun auto on maailman kaikkeuden turvallisin tosielämän tilanteissa?JouniH kirjoitti:..."vanhan" saabin missä ei ole nelivetoa tai automaailman uutuuksia turvallisuus tasolla.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Nää on kyllä komeet oikeesti!
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570