Ovatko hinnat nousseet vs. MY2010?taxi9-5tre kirjoitti:Nyt vois taas laittaa näitä hintoja. Kyseessä siis MY2011:
Vector:
1.6T (180hv) M6 46937€
2.0T (220hv) M6 50700€, A6 54266€
2.0T XWD M6 55102€, A6 59311€
2.0T BioPower (220hv) M6 51325€, A6 54918€
2.0T BP XWD M6 55733€, A6 59974€
2.0TiD (160hv) M6 48653€, A6 53102€
2.0TTiD (190hv) M6 52086€
2.0TTiD XWD M6 57883€.
Aero-mallit noin 5-6k kalliimpia...
Uusi Saab 9-5
Re: Uusi Saab 9-5
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Re: Uusi Saab 9-5
ei taida olla. Kaikki vectorin hintoja. Manuaali linearit noin 2ke halvempia. Www.metroauto.fi ->uudet autot->saab jne loytyy hinnat. Myos ttid co2 oli ilmotettu.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
NG9-5 TID4, NG9-5 Turbo4 Biopower
Re: Uusi Saab 9-5
Tuolta sivustolta löytyi jotain kiinnostavaa
Saab 9-5 Vector 2,0TTiD 190hv 4D MT6 XWD
Ja ilmeisesti "BP" takoittaa BioPower-malleja, niiden teho on ilmeisesti ilmoitettu bensiinillä mitattuna, toivotaan etanoolin (RE85) antavan perinteisesti about +30hv
Kyllä se siitä lähtee, hyvä Saab !
Ari
Saab 9-5 Vector 2,0TTiD 190hv 4D MT6 XWD
Ja ilmeisesti "BP" takoittaa BioPower-malleja, niiden teho on ilmeisesti ilmoitettu bensiinillä mitattuna, toivotaan etanoolin (RE85) antavan perinteisesti about +30hv
Kyllä se siitä lähtee, hyvä Saab !
Ari
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Re: Uusi Saab 9-5
Uusimmassa teknarissa näytti olevan myös aika mukavasti hintoja. Saapa nähdä tuleeko tuosta business-malleja. Sellainen Vector business 2.0T voisi olla aika houkuttava - toisaalta nytkin hinnat on aika kuosissa kun vertaa vaikkapa viitosbemuun.
Jos saatte uusimman ruotsalaisen AMS:n käsiinne niin kylläpä on kivaa luettavaa. Myös eräs maailman autolehtien jättiläisistä (brittiläinen CAR) kirjoitti, että ottaisi mieluummin 9-5:n kuin A6:n - ei paha
Minun se taitaa vaan pitää odottaa farkkua tai 9-4X:ää
Jos saatte uusimman ruotsalaisen AMS:n käsiinne niin kylläpä on kivaa luettavaa. Myös eräs maailman autolehtien jättiläisistä (brittiläinen CAR) kirjoitti, että ottaisi mieluummin 9-5:n kuin A6:n - ei paha
Minun se taitaa vaan pitää odottaa farkkua tai 9-4X:ää
#115
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
-60 93 F
-08 9-3 SC TTiD Vector Active
-99 M-B SLK 230K
Re: Uusi Saab 9-5
Perkele kun omasta kolkista on kaikki poistot tehty vasta parin vuoden päästä, alkaa tuo uusi femma meinaan kuumottamaan aika lailla. TTiD keppivaihteisena ja riittävillä varusteilla olisi kiikarissa, josko saisivat sen tehokkaamman dieselinkin pellin alle omaan määräaikaani mennessä
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: Uusi Saab 9-5
No ei tietenkään paha, mutta toisaalta kun verrataan 6 vuotta vanhaa mallia upouuteen, olisikin varsin noloa jos uusi houkuttelisi "vanhaa" vähemmän....saab93f kirjoitti:
Jos saatte uusimman ruotsalaisen AMS:n käsiinne niin kylläpä on kivaa luettavaa. Myös eräs maailman autolehtien jättiläisistä (brittiläinen CAR) kirjoitti, että ottaisi mieluummin 9-5:n kuin A6:n - ei paha
|
Re: Uusi Saab 9-5
Mulla menee kanssa pari vuotta, kun A4:n sopimus menee umpeen. Verotusarvon raja nousi juuri ja valittavissa olisi ihan mielenkiintoista kalustoa. Itselläni ajatuksissa on nyt Audi A5 Sportback Quattro, MB joko C250CDI tai E220CDI, BMW 520d tai uusi Saab 9-5 TiD tai TTiD.2.3i-16 kirjoitti:Perkele kun omasta kolkista on kaikki poistot tehty vasta parin vuoden päästä, alkaa tuo uusi femma meinaan kuumottamaan aika lailla. TTiD keppivaihteisena ja riittävillä varusteilla olisi kiikarissa, josko saisivat sen tehokkaamman dieselinkin pellin alle omaan määräaikaani mennessä
Pirusti kutkuttelisi kyllä tuo uusi 9-5, toivottavasti pääsisi pian koeajamaan
Kaikki hyviä, tosin varmaan aika erilaisia autoja.
911 turbo manuaali, Boxster PDK. Saab-historia: from two stroke to turbo
Re: Uusi Saab 9-5
Nyt on Rinta-Joupin tilaisuus takana. Eihän se niin iso olekkaan, kuin kuvissa on näyttänyt. Toki kokoa on, muttei niin paljon kuin luulisi.
Kaikenkaikkiaan todella hieno peli.
Kaikenkaikkiaan todella hieno peli.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: Uusi Saab 9-5
Rintajoupin tilaisuudessa myös olleena voi todeta että auto ei näytä niin suurelta. Tuskin maltan odottaa koeajoa ensi viikolla.
Re: Uusi Saab 9-5
Tiedoksi Oulun seudulla asuville: Oulun Aineella on nyt hopeanvärinen tid4-moottorilla varustettu auto nähtävillä. Sisätilat ovat tilavat, takajalkatilat suorastaan ruhtinaalliset, penkit erinomaiset ja erityisesti takaistuinmukavuus huippuluokkaa. Pitkästä aikaa markkinoilla on taas auto jossa on riittävän korkea istuinosa ja ryhdikäs istuma-asento. Puheet huonosta pääntilasta ovat mielestäni potaskaa. Laatuvaikutelma oli erinomainen. Ainoa asia jota pitää hieman vielä sulatella oli auton ulkonäkö ainakin surkuhupaisan pieniltä näyttävillä 17 tuuman vanteilla. Voi olla että aika, tummennetut takalasit, oikea väri ja riittävän isot vanteet hoitavat ulkonäköpuolen kuntoon. Kaikille ruotsin kieltä taitaville voin vielä suositella uuden Auto Motor & Sportin Ruotsin numeron lukemista: erityisesti auton ajo-ominaisuuksia hehkutetaan viimeisen päälle hyviksi, muutoinkin autosta oli pääasiassa pelkkää hyvää sanottavaa.
Matti
Re: Uusi Saab 9-5
MattiR kirjoitti:Tiedoksi Oulun seudulla asuville: Oulun Aineella on nyt hopeanvärinen tid4-moottorilla varustettu auto nähtävillä. Sisätilat ovat tilavat, takajalkatilat suorastaan ruhtinaalliset, penkit erinomaiset ja erityisesti takaistuinmukavuus huippuluokkaa. Pitkästä aikaa markkinoilla on taas auto jossa on riittävän korkea istuinosa ja ryhdikäs istuma-asento. Puheet huonosta pääntilasta ovat mielestäni potaskaa. Laatuvaikutelma oli erinomainen. Ainoa asia jota pitää hieman vielä sulatella oli auton ulkonäkö ainakin surkuhupaisan pieniltä näyttävillä 17 tuuman vanteilla. Voi olla että aika, tummennetut takalasit, oikea väri ja riittävän isot vanteet hoitavat ulkonäköpuolen kuntoon. Kaikille ruotsin kieltä taitaville voin vielä suositella uuden Auto Motor & Sportin Ruotsin numeron lukemista: erityisesti auton ajo-ominaisuuksia hehkutetaan viimeisen päälle hyviksi, muutoinkin autosta oli pääasiassa pelkkää hyvää sanottavaa.
En tiedä sinun pituutasi mutta kun kävin koeajamassa / istumassa autoa huonoa oli takapenkin tila korkeussuunnassa. 187 cm pitusena minulla oli pää katossa. Myös oviaukko taakse on matala sillä pää kopsahti siihen kun menin huolimattomasti takapenkille.
Tavaratila on myös matala.
Kaikki muu olikin hyvää..... ajelin noin 25 min Lidköpingissä Ruotsissa.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Re: Uusi Saab 9-5
Minä olen joku 190cm paikkeilla ja päätä en lyönyt, mutta kattoon se otti kevyesti kiinni. Sivuikkunasta ei vain nähnyt pihalle kunnolla, kuin hiukan kumartamalla.valtteri kirjoitti:MattiR kirjoitti:Tiedoksi Oulun seudulla asuville: Oulun Aineella on nyt hopeanvärinen tid4-moottorilla varustettu auto nähtävillä. Sisätilat ovat tilavat, takajalkatilat suorastaan ruhtinaalliset, penkit erinomaiset ja erityisesti takaistuinmukavuus huippuluokkaa. Pitkästä aikaa markkinoilla on taas auto jossa on riittävän korkea istuinosa ja ryhdikäs istuma-asento. Puheet huonosta pääntilasta ovat mielestäni potaskaa. Laatuvaikutelma oli erinomainen. Ainoa asia jota pitää hieman vielä sulatella oli auton ulkonäkö ainakin surkuhupaisan pieniltä näyttävillä 17 tuuman vanteilla. Voi olla että aika, tummennetut takalasit, oikea väri ja riittävän isot vanteet hoitavat ulkonäköpuolen kuntoon. Kaikille ruotsin kieltä taitaville voin vielä suositella uuden Auto Motor & Sportin Ruotsin numeron lukemista: erityisesti auton ajo-ominaisuuksia hehkutetaan viimeisen päälle hyviksi, muutoinkin autosta oli pääasiassa pelkkää hyvää sanottavaa.
En tiedä sinun pituutasi mutta kun kävin koeajamassa / istumassa autoa huonoa oli takapenkin tila korkeussuunnassa. 187 cm pitusena minulla oli pää katossa. Myös oviaukko taakse on matala sillä pää kopsahti siihen kun menin huolimattomasti takapenkille.
Tavaratila on myös matala.
Kaikki muu olikin hyvää..... ajelin noin 25 min Lidköpingissä Ruotsissa.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Re: Uusi Saab 9-5
En minäkään enää toisella kerrallaA.L. kirjoitti:
Minä olen joku 190cm paikkeilla ja päätä en lyönyt, mutta kattoon se otti kevyesti kiinni. Sivuikkunasta ei vain nähnyt pihalle kunnolla, kuin hiukan kumartamalla.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 95
- Liittynyt: Pe Syys 03, 2004 19:41
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Uusi Saab 9-5
Olinpa siellä minäkin Rinta-Joupilla...
Ihan mukava pikku ajelu täältä Kangasalta tuolla 3 vuotiaalla 220tkm ajetulla taksilla. Välillä kyllä piti matkan aikana oikein pohtia, kannattaako näin hienosti kulkevaa ja hyvässä kunnossa olevaa autoa edes vaihtaa...
No, kyllä se uus malli on tosi hieno. Viiden metrin pituus oli myös pelkkiä numeroita, kun auto näytti aluksi jopa pieneltä!
Autot olivat väreiltää Garbon Grey ja Diamond Silver, kumpikin ihan ok. Olisin toki mieluiten nähnyt mustan auton.
Päänäyttö oli molemmissa mallia "ankea", eli ei navia. Vähän oli pettymys, koska muuten auto oli sisältä oikein hieno ja kaikki tuntui olevan laadukkaasti tehty hyvillä materiaaleilla.
Kaikenkaikkiaan erittäin positiivinen kuva jäi, ei kyllä muuta olisi voinut odottaakaan...
Koeajoa varten en kyllä taida sinne lähteä ens viikolla, täytyy odotella, kun joskus Treen Metroon saapuu autot.
Tilata kyllä vois vaikka samantien, enää puuttuu rahat...
Ihan mukava pikku ajelu täältä Kangasalta tuolla 3 vuotiaalla 220tkm ajetulla taksilla. Välillä kyllä piti matkan aikana oikein pohtia, kannattaako näin hienosti kulkevaa ja hyvässä kunnossa olevaa autoa edes vaihtaa...
No, kyllä se uus malli on tosi hieno. Viiden metrin pituus oli myös pelkkiä numeroita, kun auto näytti aluksi jopa pieneltä!
Autot olivat väreiltää Garbon Grey ja Diamond Silver, kumpikin ihan ok. Olisin toki mieluiten nähnyt mustan auton.
Päänäyttö oli molemmissa mallia "ankea", eli ei navia. Vähän oli pettymys, koska muuten auto oli sisältä oikein hieno ja kaikki tuntui olevan laadukkaasti tehty hyvillä materiaaleilla.
Kaikenkaikkiaan erittäin positiivinen kuva jäi, ei kyllä muuta olisi voinut odottaakaan...
Koeajoa varten en kyllä taida sinne lähteä ens viikolla, täytyy odotella, kun joskus Treen Metroon saapuu autot.
Tilata kyllä vois vaikka samantien, enää puuttuu rahat...
#1772
Saab 9000 CD 2.3T A Griffin -93, seisonnassa/myynnissä
Saab 9-3 Aero Cabriolet -04
Saab 9-3 Vector SC -07
Mazda 6 -19 Taksi (0408395692)
Saab 9000 CD 2.3T A Griffin -93, seisonnassa/myynnissä
Saab 9-3 Aero Cabriolet -04
Saab 9-3 Vector SC -07
Mazda 6 -19 Taksi (0408395692)
Re: Uusi Saab 9-5
Auton sisätilan etuosaa pidin onnistuneena, mutta kuten jo aikaisemmin täällä on mainittu, niin takatilat oli vähän lyhyemmälle (183cm) vähän ahtaat. Takakontti oli leveä ja pitkä, mutta korkeus vähän suurempi voisi olla, kisko oli todella hieno. Moottorin (TiD4) edessä oli nyt ahdinjärjestelmä, joka oli mielestäni hieno! NG9-5:n vieressä oli vanhemman mallin farkku 9-5, joka vaikutti ilmeeltään pidemmältä kuin tämä uusi sedan, joka on mielestäni vain hyvä asia.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003