Rene-Rane kirjoitti:Taitaa mennä ylitte tämä mun touhunui... näin viime yönä unta kun olin ostamassa ja koeajamassa Ng-femmaa ja sitten että naapuri osti sellaisen, mutta omat rahat ei riittännyt
Niinpä, elämä on joskus kohtelee kaltoin,mutta luonetta se vaan kasvattaa
Rene-Rane kirjoitti:Taitaa mennä ylitte tämä mun touhunui... näin viime yönä unta kun olin ostamassa ja koeajamassa Ng-femmaa ja sitten että naapuri osti sellaisen, mutta omat rahat ei riittännyt
Parempi niin että vain unissaan, hereillä ollessa ois saattanu tuossa tilanteessa ahneus iskeä ja ois ihan naapurille näyttääkseen tullu otettua vähän pidempi PÄTKÄ.....
V.J.S kirjoitti:
No eihän riipu. Jos pohjana on Aero, josta sitten ruksitaan (tai oikeammin de-ruksitaan) pappalineaaria vastaava peltivanteineen, lulla-alustoineeen ja kangaspenkkeineen, niin se on silti Aero.
Aivan, kun auto on kerran identifioitu Aeroksi ja saanut Aeron tunnistenumeron, niin se ei siitä enää muuksi muutu. Samalla tavalla tavismallista ei tule Aeroa varusteita lisäämällä, koska se ei muuta tunnistenumeroa. Se ei ole tällöin auto Aero, ainoastaan klooni.
Pitäsikö ostaa Aero, jotta saa Aeron tunnistenumerolla olevan auton, jotta voi sanoa omistavansa Aeron, mutta customoida todellinen varustelutaso Lineariksi, jotta saa Aeron Linearin hinnalla? Onko mitään ideaa? Ei varmaan siinäkään, että ostaa Linearin, jonka todellisen varustelutason customoi Aeroksi, mutta ei silti voi sanoa omistavansa Aeroa.
On olemassa näköjään kaikenlaisia ongelmia näiden vähien Saabien kanssa? Kumma juttu?
Oli miten oli, niin kiva tällä on ajella. Ajo on rasittamatonta ja tien päällä ei tartte tilanteissa tuskailla (esim. poroja väistellessä kuten tänään kaiken päivää), kun auto toimii kuin unelma.
Terveisiä Nordkappista tulin just takaisin Ivaloon. Kiva reissu ja upeat maisemat. Tuli mukava 867 kilsan päiväreissu!
Ei, vaihdoin uuteen koneeseen ekan kerran öljyt 4500km kohdalla ja sitten 15000km. Eka huolto oli 30000km ja aikomus on vaihtaa tuossa 45000km paikeilla.
Näin olen toiminut myös myös aiempien autojeni kanssa. Olen sen verran vanhoista ajatuksista kasattu, että oma uskomukseni laittaa näin toimimaan.
Itsellä oli aikomus vaihtaa öljyt jo parin tonnin jälkeen, mutta ajattelin päästellä tuon kympin täyteen niin on sitten aina tasakympeillä öljynvaihto.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
Kyllä näitä on vähän täällä tien päällä! Olen itse ajellut täällä pohjoisemmassa Suomessa ja Norjassa viimeisen viikon aikana tuollaiset 3500km ja en ole lajitoveria kohdannut?
Silti täytyy todeta, että kyllä tällä saa hyvää kyytiä. Ei kuski rasitu ja autoa ei tartte vahtia, suoraan menee ja edullisesti.
On saatavana ainakin ACC kolmelle vyöhykkeelle ja sen pitäisi sisältää myös lämpötyynyt taakse. Sekä myös oma erillinen ACC kontrolli kolmos vyöhykkeelle keskikonsolliin takana huom tää on lisälaite.
Vyöhyke 1 kuski.
-"- 2 appari.
-"- 3 takapenkki.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Ovatko erilliset lämmitykset takaistuimille vai yhteinäinen koko taka-osastolle? Ainakin kun kuvia katsoo Rear Seat Entertainment -varustuksesta, niin ei näy edes painikkeita takapenkinlämmittimelle keskikonsolin taka-osassa, eikä varustelutasojen selityksetkään puhu mitään takapenkinlämmittimistä.
Vai liekö tuo keskimmäinen painike sitten takapenkinlämmityksen painike, vaikka ei siltä kyllä näytä, ja aika vanhanaikainenkin olisi tuollainen on/off -tyyppinen istuimienlämmitys vailla mitään tasonsäätöä.
Sen pitäisi olla niin, että jos takaa keskikonsolista ACC:n säädöt löytyvät on se täysin erillään etunappuloista siis pystyy ohjaamaan takapenkin säädöt. Mutta ACC nappuloista edessä pystyy myös ohjaamaan takapenkin säädöt jos halua siihen on.
Mitä tulee lämpötyynyihin niitä on tiedonmukaan jonka sain ainoastaan kaksi joiden ohjaus sisällytetty ACC:n automatiikkaan.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
ballantine kirjoitti:Ovatko erilliset lämmitykset takaistuimille vai yhteinäinen koko taka-osastolle? Ainakin kun kuvia katsoo Rear Seat Entertainment -varustuksesta, niin ei näy edes painikkeita takapenkinlämmittimelle keskikonsolin taka-osassa, eikä varustelutasojen selityksetkään puhu mitään takapenkinlämmittimistä.