Missä vaiheessa Saab on liitetty Fordiin? Toihan on uutta koppaa oleva 5 - D Mondeo Saabin valoilla?!?!?!juhokare kirjoitti:
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Loppuun tämä, ettei kukaan ota tosissaan -->
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Missä vaiheessa Saab on liitetty Fordiin? Toihan on uutta koppaa oleva 5 - D Mondeo Saabin valoilla?!?!?!juhokare kirjoitti:
Peräpää tosiaan vaikuttaa, että tulossa on todella tyylikäs auto. Keulaa ei osaa vielä hahmottaa, vaikka se nyt periaatteessa on aika pitkälti jo nähty. Mutta kun siihen kuuluu niin paljon, kuten uudentyyliset etuoven yläkarmin muotoilut (kulmikas) niin kokonaiskuvaa ei saa hahmotettua mieleensä.9-5T kirjoitti:Uuden oikean auton perä vaikuttaa peittelyn alta asialliselta, peilit hassut ja helmat voisi olla entisen tyyliset eli helposti uusittavat jos hiukan ottaa kiinni.
Eli nopealla matematiikalla mun femmalla on ajettu n. 2milj. taksikilometriä?!?!?9-5T kirjoitti:Vastaavat n.50000km yksityiskäytössä olleita.jarkar kirjoitti:Jaa sitähän vois melkein jo haaveilla.Viiden vuoden päästä saa jo käytettynä.
(Vanhoja takseja) viisataa tuhatta ajettuja
Eivätkö nyt viimein jo tajuaisi pienentää ysifemmaa radikaalisti, pituus maks jokin 4.5m, ja leveydestä pois min 20cm, niin alkaisi olemaan jo käytännöllisen kokoinen edustusauto (edustusauton ei tarvitse olla isokokoinen)?Marko A kirjoitti:Siihen se menee Insignian ja A6:n väliin. Koneen koko samaksi, varusteet suunnilleen sinnepäin a´vot - hinta löytyi: SAAB 9-5 MY2010 (tai 2011) hinta alkaen 9-5 4d 2.0T (175hp) 6spd man 41500€
Ja nämä höpinät on tietysti pelkkää faktaa!
Sitten ei olis ainakaan pelkoa että joku nöyryyttäis sun mp fanttasianng900aero kirjoitti:Eivätkö nyt viimein jo tajuaisi pienentää ysifemmaa radikaalisti, pituus maks jokin 4.5m, ja leveydestä pois min 20cm, niin alkaisi olemaan jo käytännöllisen kokoinen edustusauto (edustusauton ei tarvitse olla isokokoinen)?Marko A kirjoitti:Siihen se menee Insignian ja A6:n väliin. Koneen koko samaksi, varusteet suunnilleen sinnepäin a´vot - hinta löytyi: SAAB 9-5 MY2010 (tai 2011) hinta alkaen 9-5 4d 2.0T (175hp) 6spd man 41500€
Ja nämä höpinät on tietysti pelkkää faktaa!
Moottorien maksimikooksi 1.4l, sen suurempaa konetta ei nykytekniikalla pitäisi tarvita.
Siitäkin kun saadaan etanolilla riivittyä hurjat tehot (yli 120hv/150Nm on jo todella tehokas auto useimmille suomalaisille).
Saabin inssit saanevat ulos juuri ja juuri tuon verran tehoa tulevista etanolikoneistaan jossain 4900rpm:n tuntumassa, ja keskikulutuksen pysyessä kuitenkin kaikille Saabeille tunnusomaisissa 10l/100km keskikulutuslukemissa, kuten totuttua on ollut kaikissa tähänastisissa Saabeissa![]()
No tästä on poikkeuksena Saabin dieselit, joissa ei ole onneksi Saabin koneita... jos Saabi kehittelisi oman dieselkoneen, niin se kuluttaisi vähimmillään matka-ajossa 10.0l/100km).
Nojoo, mutta kun Saabin pitäisi minun mielestäni voida osata jo vihdoin päättää että tekevätkö edustusautoja kovalla hinnalla, vaiko suhteellisen tavallisia keskiluokan perusautoja ooppelin osista lähes edustusautojen hinnoilla joillekin ekstrovertikoille, jotka niitä tuntuvat jostain syystä ostavan joka ikisenä vuotenakalle37 kirjoitti:
Sitten ei olis ainakaan pelkoa että joku nöyryyttäis sun mp fanttasian
Millähän logiikalla tämä pitää paikkansa? Voinko käyttää samaa logiikkaa myös maksutilanteessa, koska taksa useimmiten kuitenkin on kilometripohjainen?9-5T kirjoitti:Vastaavat n.50000km yksityiskäytössä olleita.jarkar kirjoitti:Jaa sitähän vois melkein jo haaveilla.Viiden vuoden päästä saa jo käytettynä.
(Vanhoja takseja) viisataa tuhatta ajettuja