usvaa putkeen kirjoitti:Epäilen että tarkoittaa neljää sylinteriä... Onko noissa mallimerkinnöissä yleensä ollut tapana ilmoitelle sylinterien määriä. Hei, tuleekin heti yksi auto mieleen opel omega mv6. No siinähän on sentään jo 6 sylinteriä, että on vähän syytäkin jo mainostaa sylinterien määriä....
Volvon T4 ja T5.
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
usvaa putkeen kirjoitti:Epäilen että tarkoittaa neljää sylinteriä... Onko noissa mallimerkinnöissä yleensä ollut tapana ilmoitelle sylinterien määriä. Hei, tuleekin heti yksi auto mieleen opel omega mv6. No siinähän on sentään jo 6 sylinteriä, että on vähän syytäkin jo mainostaa sylinterien määriä....
usvaa putkeen kirjoitti:Epäilen että tarkoittaa neljää sylinteriä... Onko noissa mallimerkinnöissä yleensä ollut tapana ilmoitelle sylinterien määriä. Hei, tuleekin heti yksi auto mieleen opel omega mv6. No siinähän on sentään jo 6 sylinteriä, että on vähän syytäkin jo mainostaa sylinterien määriä....
Volvon T4 ja T5.
Ja T6
Perhana, unohtu!
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Saabs marknadsförare har under åren haft ett milt uttryckt ambivalent förhållande till att framhålla ordet turbo på bilarna, men 2009 års beslut är att det ånyo ska användas. Därför kommer det på bakstammen stå antingen Turbo4 (med siffran upphöjd), Turbo6, BioPower4 eller TTiD4.
voisi päätellä että nimenomaan sylinteriluvusta on kyse, vaikkei sitä ihan suoraan sanotakaan. (Kovin vähäiseltä kuulostaa Turbo4 tai Turbo6, kun 80-luvulla oli sentään Turbo 8 ja Turbo 16!)
Sonett73 kirjoitti:Ja näyttäisi olevan tuulilasiin heijastettava nopeusnäyttö - aika tyylikäs juttu !
Kyllä tuntuu nostalgiavärinöitä tuosta ohjaamokuvasta, näyttää varsinkin tässä kuvakulmassa kovin samanlaiselta kuin juuri esitellyn 9000:n ohjaamo näytti 25 vuotta sitten! (en tiedä onko hyvä vai huono juttu)
Ei tosin erotu massasta yhtä voimakkaasti kuin tonnarin ohjaamo tuolloin. Ja tonnarissa ikuisesti repsottava hanskalokeron kansi puuttuu... (unohtunut?) Mutta muuten kovasti tutun, ja silti edelleen modernin näköinen!
Kuvittelenko vai onko tuon stereon nappulat oikeasti noin sekavaksi laitettu. Tuskin löytää ajaessa oikeaa nappulaa. Onneksi rattinapit ovat selkeitä, josta varmaan kaikki tärkeimmät löytyy. http://www.autoblog.com/gallery/2010-saab-9-5-leaked#23
Poy kirjoitti:Kuvittelenko vai onko tuon stereon nappulat oikeasti noin sekavaksi laitettu. Tuskin löytää ajaessa oikeaa nappulaa. Onneksi rattinapit ovat selkeitä, josta varmaan kaikki tärkeimmät löytyy. http://www.autoblog.com/gallery/2010-saab-9-5-leaked#23
Näyttää olevan ainakin osa ilmastoinnin nappuloita, ja istuinten lämmittimien nappulat.
Poy kirjoitti:Kuvittelenko vai onko tuon stereon nappulat oikeasti noin sekavaksi laitettu. Tuskin löytää ajaessa oikeaa nappulaa. Onneksi rattinapit ovat selkeitä, josta varmaan kaikki tärkeimmät löytyy. http://www.autoblog.com/gallery/2010-saab-9-5-leaked#23
Taitavat nuo pääntuet olla vain ihan tavalliset konsernituet jotka on yritetty puoliväksin saada näyttämään saabin tyylisiltä. Suoraan sanoen karmean näköset. Ratti on kyllä hieno, mutta sekin aikalailla sama kuin Buickissa.
Eikös monessa nyky autossa riitä, että avain on autossa eikä sitä tarvitse mihinkään reikään tunkea? Muistaakseni Datsun Qashgaissa vai mikä onkaan on sellainen systeemi.
siiseli kirjoitti:Eikös monessa nyky autossa riitä, että avain on autossa eikä sitä tarvitse mihinkään reikään tunkea? Muistaakseni Datsun Qashgaissa vai mikä onkaan on sellainen systeemi.
Ei vakiona. Kyllähän niitä muissa autoissa on jo ollut. Vaihtelevalla menestyksellä, http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... &&start=90 <-- tuonne olen kirjoittanut jotain. Se mun sepustus löytyy keskikohdan alapuolelta.
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Noiden muutama viesti sitten olleiden linkkien perusteella vaikuttaa jonkinverran muunnellulle Opel Insignialle. Eipä siinä mitään, Insignia on ihan tyylikäs auto, selvästi mietitty miltä kokonaisuus näyttää.
Tulee vain mieleen, että onko näissä 9-5:een tehdyissä muutoksissa ollut samanlaista linjaa, vai onko tehty eroja vain erojen saamisen vuoksi, varsinkin kun kehitystä on tehty sellaisessa myllerryksessä, jossa ei tiedetty kaikissa vaiheissa lopetetaanko koko merkki.
Eipähän tuota tiedä miltä auto tulee näyttämään luonnossa, mutta nuo etulamppujan kehykset eivät lupaa oikein hyvää - makuasioita, joku varmaan tykkää kovastikin.