keisari kirjoitti: ↑La Helmi 20, 2021 17:47
Saabium196 kirjoitti: ↑La Helmi 20, 2021 15:49
Riemua odotellessa: 1000tkm GLA josta n. puolet itse ajaen, vielä 200km kotiin... En vertaa muuten mutta kuskin paikkaa: yhteen viikseen ahdettu liikaa, mittariston himmennintä en löydä, lienee jossain lättynäytön valikoissa. Automaatin vipu ratissa, ei maistu vaikka 95 -75 mulla olikin. Vakkarin säädöt pitää olla ratissa, nimim. vanha koira.
Hmmm... Minun ratissa on vakkarin kaikki säädöt vasenmalla puolella, mittariston valosäädin on valokytkimen vieressä pieni pystyssä oleva rengas

...
Juuri näin. Minusta tuo NG9-5 vakkari on erittäin looginen
NG9-3:n vakkari (minulla ollut sedan, combi ja cabbe) on taas sellaisessa paikassa, että se menee vahingossa päälle, mutta ei onneksi aktivoidu mihinkään nopeuteen. NG900:n vakkari oli taas outo, kun nopeutta pystyi lisäämään ja vähentämään yhdellä maililla (ei siis kilometrillä)

, ja minulla oli kuitenkin suomiauto.
OG900:ssani ei tainnut olla vakkaria
Summa summarum: NG9-5:n vakkari on noista minusta loogisin.