Saab 9-5 MY2012

Vuonna 2010 markkinoille tullut täysin uusi 9-5.
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: Saab 9-5 MY2012

Viesti Kirjoittaja core2 »

9-5T kirjoitti: Aina on mahdollisuuksia vaikka onkin epätodennäköistä. Kysyin mistä sait selville ettei ole esisarjaa.
En tiedä mistä Teme100 on asian saanut varmistettua, mutta näkyy tietävän saabin toiminnan esisarjojen kanssa. Mutta itse olen ollut tietoinen näistä esisarja-autoista sitten 1970 jo senkin takia koska me teimme usein osia näihin autoihin siis käsityönä experimentti verstaalla jota itse olin vetämässä.
Ja jo silloin oli sama politiikka esisarja-autoissa ne kaikki purettiin kappaleiksi Trollhättanissa. Tämä sama systeemi näiden autojen kanssa on luullakseni yhä voimassa en voi uskoa muutakaan.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Teme100
"Viggen"
Viestit: 681
Liittynyt: Pe Maalis 10, 2006 14:17

Re: Saab 9-5 MY2012

Viesti Kirjoittaja Teme100 »

9-5T kirjoitti:
Ok, eli oletat ettei se voi olla esisarjaa.
Johtopäätös. Lähdin oletuksesta liikkeelle, eli että kyseessä olisi esisarjan auto. Sitten kun huomioidaan Saabin antama informaatio esisarjan valmistuksesta, ajankohdista ja autojen käytöstä, myynnissä olleen auton tiedot ja ajankohta ja lopuksi vielä autotehtaiden ja teollisuuden yleinen käytäntö esisarjojen käytöstä, päädyin johtopäätökseen, että kyseessä ei ole esisarjan auto.

Lisäksi Core2:n ja Ristoksen kertomat tiedot tukevat tätä.

Voit toki olla edelleen eri mieltä, mutta olisi mukava kuulla miksi olet eri mieltä. Eli vainko sen takia, että esisarjan mahdollisuutta ei ole voitu 100%:sti sulkea pois(ilman valmistenumeroa se ei taida onnistua) vai sen takia että sinulla on asiasta tietoa, joka kumoaa aiemman päättelykuvioni?
Avatar
ristos
"Saabisti"
Viestit: 2927
Liittynyt: To Marras 13, 2003 13:51
Paikkakunta: Kajaani

Re: Saab 9-5 MY2012

Viesti Kirjoittaja ristos »

.
Viimeksi muokannut ristos, Ti Helmi 22, 2011 09:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Teme100
"Viggen"
Viestit: 681
Liittynyt: Pe Maalis 10, 2006 14:17

Re: Saab 9-5 MY2012

Viesti Kirjoittaja Teme100 »

9-5T kirjoitti:Saksassa myynnissä olevassa on yhtä surkeat penkit kuin mullerin esim. autobildille esittelemässä jota hän väittää ensimmäiseksi.
Näin voi olla, mutta Muller esitteli lehdistölle kyseisessä Autobildin jutussa Aeron, jossa on eri verhoilu ja istuimet kuin Vectorissa.
Teme100
"Viggen"
Viestit: 681
Liittynyt: Pe Maalis 10, 2006 14:17

Re: Saab 9-5 MY2012

Viesti Kirjoittaja Teme100 »

ristos kirjoitti: ps.
Tämä keskustelu on mielestäni eri aiheista ihan mielenkiintoista. Mutta tämä tuppaa välillä pysähtymään tällaiseen jänkkäämiseen ja kisailuun. Ja sitten jos tämä siirtyy oikeakielisyys kysymyksiin ja sanojen tulkintoihin, epäilen aika monen joutuvan heikoille jäille ja saatetaan todella tarvita jotain liukkauden estoa.
Minulla oli se pointti asiassa, että koitin tuoda esille sitä, että mielipiteeni ei ollut vain ensimmäinen ajatus ilman sen kummempia perusteluja, vaan pidemmän pohdinnan tulos, joka perustui laajempaan kokonaisuuteen. Valitettavasti siitä taisi saada sen kuvan, että pilkkua nysvätään oikein huolella, mikä ei kylläkään ollut sen tarkoitus :D
Vastaa Viestiin