Dieselin EGR:n jäähdytin

Vuonna 2010 markkinoille tullut täysin uusi 9-5.
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2708
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Re: Dieselin EGR:n jäähdytin

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

napalmi kirjoitti:Mitenkäs vaarallista tommosella on lyhyitä matkoja ajella ennenkuin saa huoltoon jos hieman vuotaa? Taitaa nääs emännänkin TID ng:stä jonnekin hävitä nesteitä. Mistä kohtaa konehuonetta kannattaa katsella jos antaa kierroksia pihassa että onko näkyvää vuotoa? Auto n. 132 tkm ajeltu eli alkaa olla vaaravyöyhykkeellä mitä ilmeisemmin :x
Anoppi ajeli tolla vuotavalla parikin kuukautta/pari tuhatta km, ei tosin juurikaan kierrätä konetta. Varmaan riippuu vuodon määrästä ja ajotyylistä, mutta tolla ajotyylillä selvisi parilla lisäyskerralla.
Tomppa & Saabit myyty :(
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5629
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Dieselin EGR:n jäähdytin

Viesti Kirjoittaja tturku »

Nesteethän sieltä vaan vähenee ja sit kun tarpeeks vähän niin alkaa lämmöt nousemaan. Ei siinä muuta riskiä ole.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: Dieselin EGR:n jäähdytin

Viesti Kirjoittaja peinu »

Itselläni ei edes vuotanut tyhjäkäynnillä ollenkaan, niin oli jonkin verran haasteellista löytää vuotokohta. Noh, kyllä se varmaan jossakin vaiheessa olisi alkanut vuotamaan tarpeeksi :)

Kyllä varmaan kanisteri takaloorassa vois ajella pitempäänkin ilman ongelmia.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin