Lisätehoa NG9-5:een

Vuonna 2010 markkinoille tullut täysin uusi 9-5.
HEV
"Hölösuu"
Viestit: 1427
Liittynyt: Ti Elo 18, 2009 10:07
Paikkakunta: Hki

Re: Lisätehoa NG9-5:een

Viesti Kirjoittaja HEV »

Sitten vaan kehittämään katsastuksen/päästömittauksen tunnistavaa algoritmia. :mrgreen:
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13209
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Lisätehoa NG9-5:een

Viesti Kirjoittaja AZP »

Vähän sellaista yritin omien ongelmien selvittelyssä jcarlsonilta pyytää, että ECU tunnistaisi, kun autoa poljetaan vaihde vapaalla tai P:llä, ja säätäisi kartat päästömittarille sopivaksi. Ei sitä voimaa kukaan kaipaa ellei vaihde ole päällä :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: Lisätehoa NG9-5:een

Viesti Kirjoittaja peinu »

Olikohan jollakin kokemusta TTiD:n optimoinnista?

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin