Joo onhan niitä vikoja kaikissa, jotenkin kuitenkin kun vertaa Saabien rinnalla olleisiin ranskiksiinkin, niin karrikoiden ranskiksetkin on vaatineet pelkkää ajoa, Saabit enemmän ruuvaamista kuin ajamisesta nauttimista. Äsken käytiin TTiD:llä n. 50km reissu, onhan se toimiessaan ihan hieno auto, mutta kyllä niitä puoliväliin jääneitä ratkaisuja havaitsee samantien, kuten toi moottorin melu, jota en ole sietänyt ennenkään, ja bemun kauniisti murisevan kutosen jälkeen se tuntuu entistäkin karummalta.veini siekkinen kirjoitti: ↑Pe Tammi 11, 2019 22:49Vaihtoehtoja on monia.mutta aina kun kurkkaa nurkan taakse on sielläkin niitä vaivoja.2012 vuosimallin bmw 530 kaverilla alle 150tkm ajettu niin egr,hiukkasta kumpikin penkinlämitin taitaa olla sama penkki melkein kun aerossa ja jopa valmistaja.pyörän laakerit etu kumpikin pienellä aikaa.
minullakin oli varma peli se edelline tid mutta tämän ttid kanssa kyllä raastava alku.mutta nyt kun kunnossa niin tuntuu kyllä mukavalta ja vaihteet kyllä tässä nelikon ttid malissa erittäin sutjakat mistäköhän johtuu.paremmat kun edellisessä tid pelissä paljon.
Ja hyvä että mainitsit ton EGR:n, olinkin jo unohtanut sen laatuajan mitä viettelin viime vuonna pakkasessa ja lumituiskussa hanuri pystyssä Saabin TID koneen päällä irrotellen EGR:ää, kun auto ei vaan yksinkertaisesti lähtenyt käyntiin. Kilsoja oli 126tkm.. Ja sitä myöten muistui kanssa mieleen saman auton kanssa käyty yli kuukaude show kun välillä ei lähde käyntiin, välillä lähtee käyntiin ja sammuttaessa sähköt sammuu, mutta moottori jatkaa käyntiään jne. Tähänkin toki oli yksinkertainen syy lopulta...mutta ei nää helpolla ole päästäneet.