Onko kukaan törmännyt aiemmin tuollaiseen ongelmaan manuaalivaihteisen NG9-5:n kanssa, että vaihdekeppi tuntuu vaihtaessa vaihdetta huomattavasti jäykemmältä kuin aiemmin, varsinkin vaihdettaessa 2. ja 4. vaihteelle? Samalla vaihdekepin liikkeistä kuuluu vinkuvaa ääntä, mutta vaihteet kytkeytyvät päälle ilman mitään ongelmia.
Olisi kiva tietää mistä tuo johtuu, ennen kuin vaiva menee vaikeammaksi/vakavammaksi
Eipä vielä ole ollut mitään muuta kun ettei kylmänä alaspäin ykköselle hirveen helposti mene vaihde silmään. Kertaalleen on taidettu mun autoon vaihtaa laatikkoöljyt, olisko ollut noin 120tkm kohdilla.
Eipä vielä ole ollut mitään muuta kun ettei kylmänä alaspäin ykköselle hirveen helposti mene vaihde silmään. Kertaalleen on taidettu mun autoon vaihtaa laatikkoöljyt, olisko ollut noin 120tkm kohdilla.
Kyse ei ole siitä, että vaihteet eivät mene päälle, vaan että vaihdekeppi on jäykkä käyttää, varsinkin vaihteille 2. ja 4.
Minulla omassa laatikossa red line 75/90 ns ja toimii loistavasti,onhan se 15e litra kyllä kalliimpaa kun gm litku.
öljymäärän laitoin 2,5 litaa.
joku laitta 1,9 ja toiset taas 3,2.?
minulla oli omistajan mukaan ruotsissa jätetty laatikko huoltamatta ja öljyäkään ei tainnut olla kunnolla 1,5 litraa.
oli laitettu uusi laatikko 150tkm kohdalla.