Ei missään tapauksessa tarvitse palella, bensalla vaan menee -10 pakkasessa se 2min kun ollaan normaaleissa lämmöissä ilman lisävastusta, dieselillä normaalien lämpöjen saavuttaminen vie merkittävästi kauemmin, vaikka on vastuskin auttamassa jäähdytysnesteen lämmitystä. Tästä syystä kotelointi on dieselin kohdalla järkevämpää, bensan kanssa se lähinnä estää likaantumista.Turbo Sensonic kirjoitti: ↑To Marras 14, 2019 15:15Outoa. Meillä TTiD, jossa ei edes polttoainetoimista lämmintä (vaan lohko + sisälämppäri). Ei ainakaan viime talvena tarvinnut kertaakaan palella autossa. Saa nähdä, miten käy tuon Cabben kanssaRommitommi kirjoitti: ↑To Marras 14, 2019 08:30Bensassa kun lämpöä riittää, niin en näe suurta tarvetta, mutta dieselissä kun lämpöä ei meinaa talvella riittää, niin on ihan hyvä koteloida.
TiD ilman eberiä voi olla kyllä aika hitaasti lämpeävä, mitta toimeen senkin kanssa varmasti tulee, ei vaan ole lisävastusta lämmittämässä, joka ng:n dieseleistä löytyy, eberin kanssahan 9-3 lämpenee huomattavasti nopeammin kuin ng9-5...