Onko täällä ollut porukalla ongelmia ng 9-5 ilmastoinnin kanssa? Tänään käytin auton Ilmastointihuollossa olettaen että jossain olisi vuoto järjestelmässä, mutta vuosi sitten huollettu järjestelmä olikin täynnä kuten piti.
Kompura ei lähde käyntiin lumihiutale painikkeesta tai ylipäätään napin painalluksella ei ole mitään vaikutusta viilennystehoon.
Perjantaina menee auto testerin päähän, mutta jos jollakulla on ollut samoja ongelmia niin kertokaa toki
Sulakkeen kurkkasin ekana ja ehjä oli, tosin olisin voinut kokeilla varulta toisella sulakkeella-> pitää tarkistaa uudelleen toisella sulakkeella illalla
Insignioista luin myös että johdinsarja ongelmia on ollut jonkin verran, kuten myös paineanturi häikkiä.
Huomennahan toivottavasti tiedetään jos ei uudella sulakkeella ala toimimaan. Raportoin tänne sitten niin jos vaikka auttaisi tulevaisuudessa muita sijaiskärsijöitä
No nyt on taas ilmastointi reilassa
Sähköjohto oli poikki kompuran päästä kutistesukan sisältä. Syynä oli että sähköjohdot pääsivät liikkumaan sukan sisällä vapaasti ja tästä syystä katkos oli aiheutunut.
Pisteet jälleen Äänekosken Vianorille hyvästä työstä
Mulla tuli ilmastoinni kennon vaihto.mahtuu muuten kivi lentämään sieltä keulan ritilän välistä ja teki kennoon reijän.
kun laitan uuden niin laitan kyllä jonkun suojaverkon sinne.edelliseen kompuraremppa niin kuin tähänkin tein 1,5v takaperin.
Sähköjohto oli poikki kompuran päästä kutistesukan sisältä. Syynä oli että sähköjohdot pääsivät liikkumaan sukan sisällä vapaasti ja tästä syystä katkos oli aiheutunut.
Ihan mielenkiinnosta, että millaisilla kilometreillä johto oli päässyt katkeamaan?
Sähköjohto oli poikki kompuran päästä kutistesukan sisältä. Syynä oli että sähköjohdot pääsivät liikkumaan sukan sisällä vapaasti ja tästä syystä katkos oli aiheutunut.
Ihan mielenkiinnosta, että millaisilla kilometreillä johto oli päässyt katkeamaan?
t. Mika
Minuakin kiinnostaisi sama. Tällä hetkellä vähän alle 185 000 km mittarissa.
Sähköjohto oli poikki kompuran päästä kutistesukan sisältä. Syynä oli että sähköjohdot pääsivät liikkumaan sukan sisällä vapaasti ja tästä syystä katkos oli aiheutunut.
Ihan mielenkiinnosta, että millaisilla kilometreillä johto oli päässyt katkeamaan?
t. Mika
230-244tkm välissä, nyt huomasin vasta kun tuli lämpimät kelit, että ikkunoita saa pitää enemmän raollaan
kannattaa korostaa sitä kattoikkunan käyttöä, niin saa enemmän kateellisia/ihailevia huokaisuja vai toimiikse? Se on muuten kerran kalibroitu Vianorilla. Jos ei jää luukku kiinni tai muuten toimii jännästi, niin voi olla kalibrointikysymys.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
kannattaa korostaa sitä kattoikkunan käyttöä, niin saa enemmän kateellisia/ihailevia huokaisuja vai toimiikse? Se on muuten kerran kalibroitu Vianorilla. Jos ei jää luukku kiinni tai muuten toimii jännästi, niin voi olla kalibrointikysymys.
Se kattoikkuna löytyy molemmista saabista toimivana ja meillä se kulkee nimellä "saabtutka"
Toimii pirun hyvin auton viilentämiseen esim. Takaikkunoita ja kattoikkunaa raottamalla