Ttid ohjelmointi
Ttid ohjelmointi
Missä kannattaisi käyttää ttid ohjelmoimassa ja millaisia tehoja siitä saa irti
Re: Ttid ohjelmointi
JC performance vaikka. Löytyy tehot ja tiedot tuolta kaupalliset osiosta. Saabcom lienee myös ok.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
NG9-3 1.9Tid M6 Vector Hirsch Cab MY06, Superb 2.0TDI DSG L&K -16, Volvo V60 D6 MY14
Ex:NG9-5 2.0Tid M6 Vector, NG900 2.0T Cab by Rinspeed, OG9-3 2.2Tid ja Aero, OG9-5 3.0Tid, parit OG900 ja 96
NG9-3 1.9Tid M6 Vector Hirsch Cab MY06, Superb 2.0TDI DSG L&K -16, Volvo V60 D6 MY14
Ex:NG9-5 2.0Tid M6 Vector, NG900 2.0T Cab by Rinspeed, OG9-3 2.2Tid ja Aero, OG9-5 3.0Tid, parit OG900 ja 96
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 6526
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ttid ohjelmointi
J. Carlssonille ääni täältä. Itsekin ollut aikeissa hakea TTiD:hen vähän piristystä sieltä. Lukemat stage 1:n jälkeen: 240hv, 450Nm
Celtic Tuningista on liikkunut kaikenlaista juttua, sekä positiivista että negatiivista. Heidän ilmoittamansa stage 1:n lukemat: 243 hv, 474 Nm.
Muistelisin jonkun viriputkan ilmoittaneen jotkut 250 hv, 480 Nm lukemat TTiD:lle, mutta se on sitten toinen juttu, kuinka paljon sitä haluaa ottaa irti autostaan.
Minä haluaisin vähän enemmän "jenkaa" meidän TTiD:hen, sekä tietysti softauksella myös ainakin hieman pienempää kulutusta, varsinkin kaupunkiajossa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: Ttid ohjelmointi
Antaisin ja äänen Saabcom.
Siitä hyvä kokemus XWD TTID en viritykseen.....
Siitä hyvä kokemus XWD TTID en viritykseen.....
Keisarilla taas vaatteita....
Classic 900 S autom. 1992, NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut.,Honda CB 350 S -87 museolelu. 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhimman pojan herkku), 9-3 Aero -04 (kolmannen pojan), NG 9-3 TID Business (nuorimman pojan)
Classic 900 S autom. 1992, NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut.,Honda CB 350 S -87 museolelu. 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhimman pojan herkku), 9-3 Aero -04 (kolmannen pojan), NG 9-3 TID Business (nuorimman pojan)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 6526
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ttid ohjelmointi
Kenen softia tuo Saabcom muuten käyttää? Vai ovatko niiden omia?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hirsch"
- Viestit: 857
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Ttid ohjelmointi
Omassa penkitetty 246hv ja hiukkanen paikoillaan ja oma suodin.eli 240-250 välissä ovat varmaan.
Re: Ttid ohjelmointi
Missä ohjelmoitu tuo 246 hepoa
- keskinen84@gmail.com
- "Turbo"
- Viestit: 262
- Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 00:03
- Paikkakunta: Kauhava
Re: Ttid ohjelmointi
Kylläpä täällä huudellaan hurjia lukemia. Itselläni on JC.n dpf ja egr off softa kolkissa ja en osaa edes arvata paljonko tehoa on, mutta kyllä sillä toimeen tulee. Olen ymmärtänyt, että JC.n softissa on huomioitu auton kestoa, ettei tehoja revitä kestävyyden kustannuksella. Suositus siis J.C Performance.
Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Tämmöinen
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Keskinen84 (a) gmail.com
Tämmöinen
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Keskinen84 (a) gmail.com
-
- "Hirsch"
- Viestit: 857
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Ttid ohjelmointi
9-3 saabissa oli 220hv/495nm olis vääntö saanut olla siellä 450-460nm.
9-5 246hv/480nm saab com pyydetty erikseen punasen alueen ohjelma koska se kestää kyllä sen.tälläkään ei savuta vedossa .
9-5 246hv/480nm saab com pyydetty erikseen punasen alueen ohjelma koska se kestää kyllä sen.tälläkään ei savuta vedossa .
Re: Ttid ohjelmointi
Mitä tuo punaisen alueen softa käytänössä tarkoittaa. Muutakun isommat hevosvoimat
-
- "Hirsch"
- Viestit: 857
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Ttid ohjelmointi
suositus että vääntö ei yli 450nm laatikon takia
Re: Ttid ohjelmointi
Eikö manuaali laatikko kestä enempää
-
- "Hirsch"
- Viestit: 857
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Ttid ohjelmointi
On se kytkin myös siinä 500nm se raja mutta ei siitä savutuksesta ole enää viimeisissä hevosissa hyötyä.
Re: Ttid ohjelmointi
Okei eli liika teho ei hyväksi. Miten se egr poistetaan meneekö pelkällä ohjelmoinnilla
- keskinen84@gmail.com
- "Turbo"
- Viestit: 262
- Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 00:03
- Paikkakunta: Kauhava
Re: Ttid ohjelmointi
Jos venttiili on tiivis, niin ohjelmallinen poisto riittää, mutta jos vuotaa jo valmiiksi, niin metallilevy asennetaan pakoputken ja egr venttiilin välissä olevan putken laippaan. Itse tulppaisin ihan varmuuden vuoksi.
Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Tämmöinen
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Keskinen84 (a) gmail.com
Tämmöinen
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Keskinen84 (a) gmail.com