Ttid ohjelmointi

Vuonna 2010 markkinoille tullut täysin uusi 9-5.
Vesku73
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Heinä 28, 2020 13:48

Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja Vesku73 »

Missä kannattaisi käyttää ttid ohjelmoimassa ja millaisia tehoja siitä saa irti
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5055
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja tturku »

JC performance vaikka. Löytyy tehot ja tiedot tuolta kaupalliset osiosta. Saabcom lienee myös ok.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
NG9-3 1.9Tid M6 Vector Hirsch Cab MY06, Superb 2.0TDI DSG L&K -16, Volvo V60 D6 MY14
Ex:NG9-5 2.0Tid M6 Vector, NG900 2.0T Cab by Rinspeed, OG9-3 2.2Tid ja Aero, OG9-5 3.0Tid, parit OG900 ja 96
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 6542
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Vesku73 kirjoitti:
Ke Elo 05, 2020 21:22
Missä kannattaisi käyttää ttid ohjelmoimassa ja millaisia tehoja siitä saa irti
J. Carlssonille ääni täältä. Itsekin ollut aikeissa hakea TTiD:hen vähän piristystä sieltä. Lukemat stage 1:n jälkeen: 240hv, 450Nm

Celtic Tuningista on liikkunut kaikenlaista juttua, sekä positiivista että negatiivista. Heidän ilmoittamansa stage 1:n lukemat: 243 hv, 474 Nm.

Muistelisin jonkun viriputkan ilmoittaneen jotkut 250 hv, 480 Nm lukemat TTiD:lle, mutta se on sitten toinen juttu, kuinka paljon sitä haluaa ottaa irti autostaan.

Minä haluaisin vähän enemmän "jenkaa" meidän TTiD:hen, sekä tietysti softauksella myös ainakin hieman pienempää kulutusta, varsinkin kaupunkiajossa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
keisari
"Aero"
Viestit: 345
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 19:16

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja keisari »

Antaisin ja äänen Saabcom.
Siitä hyvä kokemus XWD TTID en viritykseen.....
Keisarilla taas vaatteita....
Classic 900 S autom. 1992, NG 9-5 Aero Isolohko XWD aut.,Honda CB 350 S -87 museolelu. 9-5 Aero aut. -06(toiseksi vanhimman pojan herkku), 9-3 Aero -04 (kolmannen pojan), NG 9-3 TID Business (nuorimman pojan)
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 6542
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

keisari kirjoitti:
To Elo 06, 2020 10:16
Antaisin ja äänen Saabcom.
Siitä hyvä kokemus XWD TTID en viritykseen.....
Kenen softia tuo Saabcom muuten käyttää? Vai ovatko niiden omia?
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 857
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

Omassa penkitetty 246hv ja hiukkanen paikoillaan ja oma suodin.eli 240-250 välissä ovat varmaan.
Vesku73
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Heinä 28, 2020 13:48

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja Vesku73 »

Missä ohjelmoitu tuo 246 hepoa
Avatar
keskinen84@gmail.com
"Turbo"
Viestit: 262
Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 00:03
Paikkakunta: Kauhava

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja keskinen84@gmail.com »

Kylläpä täällä huudellaan hurjia lukemia. Itselläni on JC.n dpf ja egr off softa kolkissa ja en osaa edes arvata paljonko tehoa on, mutta kyllä sillä toimeen tulee. Olen ymmärtänyt, että JC.n softissa on huomioitu auton kestoa, ettei tehoja revitä kestävyyden kustannuksella. Suositus siis J.C Performance.
Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Tämmöinen
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Keskinen84 (a) gmail.com
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 857
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

9-3 saabissa oli 220hv/495nm olis vääntö saanut olla siellä 450-460nm.
9-5 246hv/480nm saab com pyydetty erikseen punasen alueen ohjelma koska se kestää kyllä sen.tälläkään ei savuta vedossa .
Vesku73
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Heinä 28, 2020 13:48

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja Vesku73 »

Mitä tuo punaisen alueen softa käytänössä tarkoittaa. Muutakun isommat hevosvoimat
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 857
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

suositus että vääntö ei yli 450nm laatikon takia
Vesku73
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Heinä 28, 2020 13:48

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja Vesku73 »

Eikö manuaali laatikko kestä enempää
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 857
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

On se kytkin myös siinä 500nm se raja mutta ei siitä savutuksesta ole enää viimeisissä hevosissa hyötyä.
Vesku73
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Heinä 28, 2020 13:48

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja Vesku73 »

Okei eli liika teho ei hyväksi. Miten se egr poistetaan meneekö pelkällä ohjelmoinnilla
Avatar
keskinen84@gmail.com
"Turbo"
Viestit: 262
Liittynyt: Ti Loka 22, 2019 00:03
Paikkakunta: Kauhava

Re: Ttid ohjelmointi

Viesti Kirjoittaja keskinen84@gmail.com »

Vesku73 kirjoitti:
Pe Elo 07, 2020 18:02
Okei eli liika teho ei hyväksi. Miten se egr poistetaan meneekö pelkällä ohjelmoinnilla
Jos venttiili on tiivis, niin ohjelmallinen poisto riittää, mutta jos vuotaa jo valmiiksi, niin metallilevy asennetaan pakoputken ja egr venttiilin välissä olevan putken laippaan. Itse tulppaisin ihan varmuuden vuoksi.
Saab 9-3 SS Vector aut. Ttid +200hp. vm. 2008
Tämmöinen
Mazda 6 GH HB business vm. 11
Keskinen84 (a) gmail.com
Vastaa Viestiin