PO103 / PO122

Vuonna 2010 markkinoille tullut täysin uusi 9-5.
Vastaa Viestiin
Avatar
artosill
"Kaasari"
Viestit: 43
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2010 17:43
Paikkakunta: vantaa

PO103 / PO122

Viesti Kirjoittaja artosill »

-11 TTIDlle tuli 200th täyteen ja moottorin vikavalo syttyi saman tein :)

Oireena pikku nykkäisy noin 50km välein rauhallisessa ajossa.
Antaa koodit:
PO103 ilmamääranaturi Tulosingaali liian korkea
PO122 Läpän asentoanturi Virheellinen toiminto

Onko tuttuja oireita?
Olisiko kenelläkään uudellamaalla testattavaksi ilmamassamittaria, et voisi todentaa vikaa ennen kuin ostaa uuden?
Saabium196
"Aero"
Viestit: 378
Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
Paikkakunta: Epsoo

Re: PO103 / PO122

Viesti Kirjoittaja Saabium196 »

Koodin tarkenne -xx puuttuu, voi mennä harhaankin ilman niitä yleislukijalla. Ahtoputken vuodot tyypillisiä. Kaasuläppäkotelon hapettumat, akseli vuotaa, uutta tilalle.
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
asillanp
"Tuplakaasari"
Viestit: 97
Liittynyt: La Tammi 16, 2010 22:36
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: PO103 / PO122

Viesti Kirjoittaja asillanp »

Vika löytyi ilman lämpötila-antureista, joka oli karistaa täynnä..
Vastaa Viestiin