Uusi Saab 9-5
Re: Uusi Saab 9-5
Kestävyydestä puheenollen, näköjään XWD + tomaattipakettikin kestää yli 200tkm:n ajelun. On se hieno ja penkkien + ratin nahatkin näyttävät ainakin kuvien perusteella säilyttäneen hyvin muotonsa / pintansa
Jos joku tietää kyseisen auton huoltohistoriasta niin saa halutessaan avautua.
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6474046
Jos joku tietää kyseisen auton huoltohistoriasta niin saa halutessaan avautua.
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6474046
NG 9-5 Vector Tid A6
Ex: NG 9-5 Vector Tid A6
Ex: Saab 9-3 SC Aero TTiD
Ex: NG 9-5 Vector Tid A6
Ex: Saab 9-3 SC Aero TTiD
-
- "Viggen"
- Viestit: 629
- Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity
Re: Uusi Saab 9-5
Ot: jos olis rahaa niin panis.. hakisin!
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Re: Uusi Saab 9-5
Tähän on kyllä pakko heittää, että mistä tiedät kestävän? Swedufoorumia lueskelleena vois väittää, että palikkaa on vaihdettu tuonne vetopuoleen jo kertaalleen jos ei kahdestikin.aeroflex kirjoitti:Kestävyydestä puheenollen, näköjään XWD + tomaattipakettikin kestää yli 200tkm:n ajelun.
Mutta samaa mieltä, komea ja haluttava auto. Ei vain ole rohkeutta ostaa tuollaista. Yksi xwd hienoine ominaisuuksineen jätti hieman epävarman olotilan mulle.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: Uusi Saab 9-5
Hieno auto se on edelleen! Mutta tämä on muuttunut tässä lyhyessä ajassa "oikein ERIKOISAUTOKSI", ja oikeasti näillä isoilla kirjaimilla!
Jos tuollaisen ostaisi, niin ihan oikeasti pitäisi ostaa kaksi (2) kappaletta. No , ihan sitä varten, että olis sitten ne varaosatkin omasta takaa!?! leikkiä varmaan, mutta aika paljon tottakin ja antaisi sielulle hieman rauhaa!
Jos tuollaisen ostaisi, niin ihan oikeasti pitäisi ostaa kaksi (2) kappaletta. No , ihan sitä varten, että olis sitten ne varaosatkin omasta takaa!?! leikkiä varmaan, mutta aika paljon tottakin ja antaisi sielulle hieman rauhaa!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Re: Uusi Saab 9-5
En itse ainakaan huomannut että ng-femmaan olisi vaikea ollut osia löytää, merkkitiskiltä löytyi kyllä kaikki mitä tarvitsi nopeasti
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Uusi Saab 9-5
Kaikkea on saatu, kun on tarvittu. Ja on tarvittu, kuten olen avoimesti raportoinut.
Re: Uusi Saab 9-5
Marko A, juu en tiedäkään ja siksi tuo huoltohistoria olisikin kiinnostavaa luettavaa. No niin tai näin, on auto ehtinyt ihan kiitettäväsit olla tienkin päällä kun tuollainen määrä kilsoja ehditty rullataMarko A kirjoitti:Tähän on kyllä pakko heittää, että mistä tiedät kestävän? Swedufoorumia lueskelleena vois väittää, että palikkaa on vaihdettu tuonne vetopuoleen jo kertaalleen jos ei kahdestikin.aeroflex kirjoitti:Kestävyydestä puheenollen, näköjään XWD + tomaattipakettikin kestää yli 200tkm:n ajelun.
NG 9-5 Vector Tid A6
Ex: NG 9-5 Vector Tid A6
Ex: Saab 9-3 SC Aero TTiD
Ex: NG 9-5 Vector Tid A6
Ex: Saab 9-3 SC Aero TTiD
Re: Uusi Saab 9-5
Joku onnekas sen kävi jo näköjään hakemassa
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Uusi Saab 9-5
Oli vissiin lähes heti mennyt. Kaveri koitti myös saada kauppaa tehtyä, mutta oli mennyt. Hinta oli kohdallaan.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Re: Uusi Saab 9-5
klubilaislle meni
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... start=2475
Tuohon hintaan ei saa mistään vasemmalta ohjattavaa XWD NG 9-5 Aeroa automaattina veroineen Suomeen
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... start=2475
Tuohon hintaan ei saa mistään vasemmalta ohjattavaa XWD NG 9-5 Aeroa automaattina veroineen Suomeen
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja 9-5 arc -02 "1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja 9-5 arc -02 "1159"
Re: Uusi Saab 9-5
Eli 110kpl tuli uutena suomeen? Onko tilastoja montako on yhteensä tänäpäivänä? Eli käytettynä uitetut päälle.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Re: Uusi Saab 9-5
5008mm pitkät Saab 9-5 Sedanit, jotka on ensirekisteröity 2010-2015 ja liikennekäytössä Suomen kilvissä kesällä 2014 (olikohan 1.6.2014): 138kpl
Koodi: Valitse kaikki
aero@grunka ~/Downloads/valmiit/Trafi_data_2014 $ grep -i saab data.csv|grep 9-5|grep 5008|egrep -c 01\,201[0-5]....\,.\,.\,AA
138
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Uusi Saab 9-5
Luulin että näitä olisi tuotu jo enempi mutta vähiin käy.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Re: Uusi Saab 9-5
Lie noita pari tuotu tuon Trafin aineiston päivämäärän jälkeenkin ja jos joku on ollut liikennekäytöstä poistettuna (esim. kaupassa odottamassa ostajaa), niin se ei muistaakseni tuossa näy. Eli tuo tuskin on täysi totuus koko Suomen NG9-5 -kannasta, mutta tuskin se kovin kauaskaan osuu.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Uusi Saab 9-5
Millainen tuo u-rail olis asentaa jälkikäteen? Onko osien saatavuudesta hajua?-pete kirjoitti:Toihan näyttää ihan hemmetin hyvältä idealta! Edellyttäen siis, että se on oikeasti helppo ja näppärä käyttää. Joku voisi sanoa, että Saabistinen ajatus.core2 kirjoitti:Olihan se pakko käydä ottaan muutama kuva siitä U-rail'istakin, se on helppo irroitta tarpeenvaatiessa. Se sisältyy pilotpakettiin.
Ps. Kuvat otettu N95:sella siis kuvakritiikki on jo siinä.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015