Biopower & RE85 (og93/ng900)

BioPowerit, BioPoweroinnit ja Etanolimuutokset. Keskustelua etanoliautoiluun liittyvistä asioista.
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Sitä samaa oiretta kuin muillakin jaossa olevia peruspohjia käyttävillä, tarvii lisää soppaa tempkomp_konst:iin (ja jc:n ehdotuksen mukaan myös efterstarttikarttoihin). Olen niitä pikkuhiljaa lisäillyt softiin ja tuntuu auttavan kyllä.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13239
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja AZP »

Itselläni yskäisee myös pariin otteeseen heti startin jälkeen etanolilla. 5-10 sekunnin käynnin jälkeen käy kuten bensallakin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
MrG
"Aero"
Viestit: 409
Liittynyt: Su Elo 07, 2005 16:23

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja MrG »

onnistuuko softan muuttaminen tsi-mieheltä vai tarvitaanko ammattiauttajaa?
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Onnistuu jos hommaat canusb-kaapelin. Mutta kyllä minä niitä rikastuksia voin veloituksetta lisätä vähän jos tuntuu liian laihalta. 9-3 ilmeisesti pärjää vähemmällä kuin ng900, otit heatplatet pois?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
MrG
"Aero"
Viestit: 409
Liittynyt: Su Elo 07, 2005 16:23

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja MrG »

juu heatplatet lähti pois ja tuntuuki että tuo nyt yläkierroksilla vetää paremmin ku ennen :D saattaahan se toki johtua muustakin kun heatplateista.
Voisin mielenkiinnosta ite yrittää hoitaa homman kunhan saan sen canusb kaapelin hommattua.
saisko mitään vinkkiä mistä se kannattaa tilata?
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Saab93 AERO-01
"Kaasari"
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2010 13:45

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja Saab93 AERO-01 »

Mitä tulppia suositellaan Biopower softauksen jälkeen käytettäväksi Saab 93 AERO:ssa (2001, T7)?
Saab 93 AERO-01
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Samoja kuin tähänkin asti eli NGK BCPR7ES-11.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
ksieni
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: To Marras 03, 2011 21:50

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja ksieni »

MrG kirjoitti:juu heatplatet lähti pois ja tuntuuki että tuo nyt yläkierroksilla vetää paremmin ku ennen :D saattaahan se toki johtua muustakin kun heatplateista.
Voisin mielenkiinnosta ite yrittää hoitaa homman kunhan saan sen canusb kaapelin hommattua.
saisko mitään vinkkiä mistä se kannattaa tilata?
Jos ei ruottista kiinnosta tilailla niin tuoltahan niitä saa ihan kotimaastakin: http://kpimport.fi/index.php?route=prod ... uct_id=130
piva
"Ruisku"
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 17:23
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja piva »

Penkissä tekis mieli käydä tuon viinasoftan kanssa.. Ajanko 98:lla vai viinalla penkitykseen? 98:lla vissii saa paremmat tehot vai?
9-3 SE 2.0t vm-01 tomaatti BioPowered
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Jos on vakioahdin ja oikein automaatille tehty softa niin etanolilla saat suuremmat luvut. Softan tekijä ne arviot voi sulle antaa ja sitten katsotaan mite lähelle penkissä pääsee.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
piva
"Ruisku"
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 17:23
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja piva »

vesa67 kirjoitti:Jos on vakioahdin ja oikein automaatille tehty softa niin etanolilla saat suuremmat luvut. Softan tekijä ne arviot voi sulle antaa ja sitten katsotaan mite lähelle penkissä pääsee.
suorsan tekemähän se on.
9-3 SE 2.0t vm-01 tomaatti BioPowered
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

NOTCS softilla penkitys ei sitten helposti onnistu.. pitää järjestää takapyörän abs anturille etupyörän nopeussignaali.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
piva
"Ruisku"
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 17:23
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja piva »

jcarlson kirjoitti:NOTCS softilla penkitys ei sitten helposti onnistu.. pitää järjestää takapyörän abs anturille etupyörän nopeussignaali.
Eli tää ei sitten ollukaan ihan läpihuutojuttu..
9-3 SE 2.0t vm-01 tomaatti BioPowered
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Re: Biopower & RE85

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

ite en oo ku kerran käynny tomaatin kanssa penkissä ja tosi hankalaa ku ei saa ku lukko3lla lukemaa ja alkupäässä vaihtaa eka ne 1ja 2 pykälät....2sellakin nopeus jo 100 hujakoilla.
9-3.1972
Vastaa Viestiin