9000+RE85
Re: 9000+RE85
tempkomp_konst:ia pikkasen suurennat sinä nollacelsiuksen nurkilla
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Aero"
- Viestit: 457
- Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
- Paikkakunta: Halikko
Re: 9000+RE85
Roger, kokeilen seuraavaski 0C/64, 7C/47 ja 12C/33. nyt näyttää käyrä jouhevaltavesa67 kirjoitti:tempkomp_konst:ia pikkasen suurennat sinä nollacelsiuksen nurkilla
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turun Uittamolla, #1629
Re: 9000+RE85
mitä ? käytätkö sä hexanäkymää ? taidat olla melkoinen hardcore
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Aero"
- Viestit: 457
- Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
- Paikkakunta: Halikko
Re: 9000+RE85
Eiku ihan suitella muokkasin käyräävesa67 kirjoitti:mitä ? käytätkö sä hexanäkymää ? taidat olla melkoinen hardcore
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turun Uittamolla, #1629
Re: 9000+RE85
Ainakin viime syksynä meni stage kolmosen kanssa heittämällä läpi leimasta. Ihan bensalla siis.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: 9000+RE85
kulutusmittari on säädetty vakiosuuttimille eikä niille paloruiskuille mitkä sulla on
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Ruisku"
- Viestit: 107
- Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 19:36
- Paikkakunta: keskisuomi
Re: 9000+RE85
joo nyt muutama etanolia päivä takana ja kilometrejä joku 300, hyvin pelittää (toistaiseksi) kulutus 9litran tuntumassa ja ohjelma vesalta.
bensasuodatin menee vaihtoon varuilta parin tankillisen jälkeen. muilla sen suhteen kommentteja?
bensasuodatin menee vaihtoon varuilta parin tankillisen jälkeen. muilla sen suhteen kommentteja?
Jännityskirjailija John Gardner valitsi Saab 900 Turbon agentti James Bondin kulkuneuvoksi kolmeen ensimmäiseen Bond-kirjaansa License Renewed (1981), For Special Services (1982) ja Tehtävä Suomessa, James Bond (1983)
Re: 9000+RE85
En tiedä onko joku tässä keskustelussa kysynyt asiaa aikaisemmin, mutta kuinka suuri töinen urakka olisi muuttaa LH 2.4.2 DI/APC moottorin ohjauksella oleva tonnari käymään RE 85 polttoaineella ?
Tiedän, että yksinkertaisimmalla tavalla muutoksen voi hoitaa polttoaineen painetta kohottamalla tai suuttimien kokoa suurentamalla, mutta tällöin toimivuus alhaisissa lämpötiloissa kärsii huomattavasti, koska etanoli vaatii prosentuaalisesti huomattavasti suuremmat kylmärikastukset kuin bensa. Edellä mainituista syistä haluaisin hoitaa muutoksen ohjalmallisesti moottorinohjauksen polttoaine puoleen puuttumalla.
Olen tietoinen, että näihin LH ruiskullisiin on saatavilla bensalastuja ja niitä on tehty ainakin 630cc suuttimia varten ja vakiosuuttimille jne. En äkkiseltään keksi mitään syytä, minkävuoksi muutosta etanolille ei voisi hoitaa kirjoittamalla sopivan lastun moottorin polttoainepuolta ohjaamaan. Onko joku tehnyt näitä muutoksia täällä lastun avulla LH-ruiskullisiin ? Saako niitä ylipäätään toimimaan kunnollisesti ? Kannattaako samaan syssyyn laittaa myös suuremmat suuttimet ?
Onko kukaan ylipäätään muuttanut LH ruiskullista turpotonnaria etanolilla käyväksi ?
Tiedän, että yksinkertaisimmalla tavalla muutoksen voi hoitaa polttoaineen painetta kohottamalla tai suuttimien kokoa suurentamalla, mutta tällöin toimivuus alhaisissa lämpötiloissa kärsii huomattavasti, koska etanoli vaatii prosentuaalisesti huomattavasti suuremmat kylmärikastukset kuin bensa. Edellä mainituista syistä haluaisin hoitaa muutoksen ohjalmallisesti moottorinohjauksen polttoaine puoleen puuttumalla.
Olen tietoinen, että näihin LH ruiskullisiin on saatavilla bensalastuja ja niitä on tehty ainakin 630cc suuttimia varten ja vakiosuuttimille jne. En äkkiseltään keksi mitään syytä, minkävuoksi muutosta etanolille ei voisi hoitaa kirjoittamalla sopivan lastun moottorin polttoainepuolta ohjaamaan. Onko joku tehnyt näitä muutoksia täällä lastun avulla LH-ruiskullisiin ? Saako niitä ylipäätään toimimaan kunnollisesti ? Kannattaako samaan syssyyn laittaa myös suuremmat suuttimet ?
Onko kukaan ylipäätään muuttanut LH ruiskullista turpotonnaria etanolilla käyväksi ?
-
- "Aero"
- Viestit: 457
- Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
- Paikkakunta: Halikko
Re: 9000+RE85
3 tankillista RE-85 ja polttoainepumppu paukahti kerrasta. Alkuperäinen 220k ajettu
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turun Uittamolla, #1629
Re: 9000+RE85
Mulla teki loppuviikosta sateiden jälkeen samaa.Movetron kirjoitti:Takana useampi viikko ongelmatonta re85-autoilua mutta viime päivinä on alkanut olla jännää: kelien kostumisen myötä on ollut käynnissäpysymisvaikeuksia kylmäkäynnistyksen jälkeen ja tänä aamuna säikähdin että jääkö auto pihaan. Jouduin nimittäin sahaamaan sitä useita kymmeniä kertoja eikä se edes hörähtänyt ennen kuin lopulta käynnistyi "kerrasta" ja jäi käymään ihan ok. Tankkasin tankin ihan täyteen tuossa vähän alta pari viikkoa sitten ja nyt tankki on noin puolillaan. Joko sinne on tässä ajassa kondensoitunut vettä niin paljon ettei meinaa menovesi enää syttyä?
Nyt sitten viikonloppureissulta vaimo nilkutti auton kotiin, käy vain kahdella pytyllä
Saas nähdä mitä on tapahtunut, alkuviikosta pääsee tutkimaan.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: 9000+RE85
RE-85 ei tuota aiheuttanut, bensapumppu laukeaa suunnilleen noilla kilometreillä muutenkin.dieselmies kirjoitti:3 tankillista RE-85 ja polttoainepumppu paukahti kerrasta. Alkuperäinen 220k ajettu
Re: 9000+RE85
Tonnari mallia -97, alusta saakka omassa käytössä 270 tkm ajettu ja alkuperäinen pumppu vielä tankissa. Kolmas tankillinen RE85:sta menossa...
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko