Biopower & RE85 (og93/ng900)
Re: Biopower & RE85
Riippuu mitä putkea tarkoitat, siinähän niitä on useampia venttiilikotelon tuntumassa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Biopower & RE85
Tarkoitan tuota delivery pipeä. Se murtui
kiinnityskohdasta, kun sitä purin. Onko se tarkka imuilman kannalta.
kiinnityskohdasta, kun sitä purin. Onko se tarkka imuilman kannalta.
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Biopower & RE85
No tuo voi selittää sitten tuon röpöttämisen ja pätkimisen mitä kylmällä koneella ja sateella tapahtuu.
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Biopower & RE85
Tää nyt on jo offtopic, mutta voiko se rikkoa koneesta jotain kun se putki vuotaa?
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Biopower & RE85
no jos "liikaa" ns. vuotaa ni laihallahan se alkaa meneen...jos ecu ei pysty enää seoksia tarpeex korjaan...nain maalaisjärjellä ajateltuna. Kertokoot viisaammat enemmän, mut ite en kyl ton asian kanssa alkais kikkailee.
9-3.1972
Re: Biopower & RE85
Aika ärsyttävää toi kylmäkäynnistys röpötys. Mulla sammuu aina ekalla yrityksellä, kierrokset hyppii sitten 500 - 2000 välillä about 10 sek ja kierrokset tukehtuu. Toisella yrityksellä pääseekin sitten yleensä matkaan ja ensimmäiset 50-100m on kohtuullista kengurubensaa ja sitten kone käy tasaisesti - tuntuu, että vähän pahentunut koko ajan. Etanolipitoisuus 85%, suuttimet 870 dekat, dw 200 pumppu, softa puukotettu aeronsofta, jossa suutin optimointi ja 900-tyhjäkäynti ja fast throttle valittu. Tulpat vaihdettu, bensanfilsu vaihdettu ja öljypohja puhdas. Onko normaalia? (röpötys jossain määrin on normaalia - se on olen ymmärtänyt) ja voiko nuo isot suuttimet vrs. normisuuttimet olla tuollain käynnistystä heikentävä faktori? (kun kuitenkaan noin isoille suuttimille ei ole mitään täydellistä optimisoftan pätkää)
Saab 9-5 Aero Sedan "Black Edition" MY00 Biopower https://1drv.ms/i/s!As6Xgw_TfcKjg34ZAMAFw9VQdQ0P
Re: Biopower & RE85
Sillälailla..
Biopower lähtee kyllä koneesta jos tää on ihan normi vika..
Täytyy varmaan kokeilla tankkiin E85, koska nyt 98 vaan tankissa siihen asti, kun saan
bensapumpun vaihdettua
Biopower lähtee kyllä koneesta jos tää on ihan normi vika..
Täytyy varmaan kokeilla tankkiin E85, koska nyt 98 vaan tankissa siihen asti, kun saan
bensapumpun vaihdettua
Viimeksi muokannut Loyal, La Kesä 02, 2012 04:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Biopower & RE85
Ei se putken hajoaminen liity biopowersoftaan mitenkään. Hyvä softa boksissa auto toimii hyvin molemmilla polttoaineilla.
9-3 TurboJubilee -02
#2403
#2403
Re: Biopower & RE85
Tokko tuota "bioa" kannattaa alkaa syyttaa jos ei lelut toimi kunnolla. Saaahan sinne tankata 98 / 95/ ttä:kin jos sille tuntuu.. Itsellä toimii loistavasti ja ei voi olla muutakun tyytyväinen tekijän maltillisuuteen!! Kiitos kimmoSanteri kirjoitti:Ei se putken hajoaminen liity biopowersoftaan mitenkään. Hyvä softa boksissa auto toimii hyvin molemmilla polttoaineilla.
9-3 SE 2.0t vm-01 tomaatti BioPowered
Re: Biopower & RE85
No mun täytyy korjata tuo delivery pipe ja kattoo pätkiikö vielä sitten. Eipä vaan taida pk-seudulla olla ketään ketä ymmärtää tuon biopower softan päälle mitään.Shammy74 kirjoitti:Aika ärsyttävää toi kylmäkäynnistys röpötys. Mulla sammuu aina ekalla yrityksellä, kierrokset hyppii sitten 500 - 2000 välillä about 10 sek ja kierrokset tukehtuu. Toisella yrityksellä pääseekin sitten yleensä matkaan ja ensimmäiset 50-100m on kohtuullista kengurubensaa ja sitten kone käy tasaisesti - tuntuu, että vähän pahentunut koko ajan. Etanolipitoisuus 85%, suuttimet 870 dekat, dw 200 pumppu, softa puukotettu aeronsofta, jossa suutin optimointi ja 900-tyhjäkäynti ja fast throttle valittu. Tulpat vaihdettu, bensanfilsu vaihdettu ja öljypohja puhdas. Onko normaalia? (röpötys jossain määrin on normaalia - se on olen ymmärtänyt) ja voiko nuo isot suuttimet vrs. normisuuttimet olla tuollain käynnistystä heikentävä faktori? (kun kuitenkaan noin isoille suuttimille ei ole mitään täydellistä optimisoftan pätkää)
Mulla kans nuo 870 dekat ja tulpat vaihdettu...
Jäsen 5614
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Saab 9-3 2.0t BioPower stage3
Re: Biopower & RE85
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Biopower & RE85
Kyllä 875cc suuttimilla kylmäkäynnistykset toimii ihan OK jos auto on kunnossa. Jos ei ole, niin ei toimi. Jos aikoo virittää ja/tai ajaa flexifuel-autolla niin mitään ilmavuotoja ja muita vikoja ei saa olla. Vakio bensasoftat antaa anteeksi, biopower ei. Rikkinäistä autoa on myös aika turhaa virittää.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Biopower & RE85
Muutama tankillinen ajettua RE85 &jc softa, ei käynnistysongelmia vielä. Välillä lievää vaeltelua tyhjäkäynnillä kun kone on kylmä, tämä lienee normaalia, sitä tuskin huomaa.
Orkkis Garrett, suuttimet, tulpat. Ei valittamista, toistaiseksi. Jotkut letkut ovat kyllä vanhoja joten en ylläty jos alkaa oireita näkymään minun autossa millointahansa.
Orkkis Garrett, suuttimet, tulpat. Ei valittamista, toistaiseksi. Jotkut letkut ovat kyllä vanhoja joten en ylläty jos alkaa oireita näkymään minun autossa millointahansa.
9-5 2.0t A bp+ ´07
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..
V70 2.5 FT A ´10
ex. 9-5 2.3T A Wagon ´07 ♦ 9-3 SE 2.0t A bp+ ´01, ja sit mitä ne olikaan..