Sivu 15/57

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Su Huhti 08, 2012 18:22
Kirjoittaja ysifemma
No ei voi suositella mitään noista :roll:

Jos suositella täytyy niin :saab: :n BioPower:a voi suositella.

Ai mistä semmosen saa vai?

Voi kysästä vaikka nimimerkiltä jcarlson.

:mrgreen:

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Su Huhti 08, 2012 18:26
Kirjoittaja SledgeHammer
ysifemma kirjoitti:No ei voi suositella mitään noista :roll:

Jos suositella täytyy niin :saab: :n BioPower:a voi suositella.

Ai mistä semmosen saa vai?

Voi kysästä vaikka nimimerkiltä jcarlson.

:mrgreen:
Muuten kävisi mutta auto ja kuski on Ruotsissa joten jokin noista valmiista satseista tällä kertaa

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Su Huhti 08, 2012 18:29
Kirjoittaja Vigge
Kyllähän sieltä sveuista löytyy useita joilla ohjelmointilaitteet ja homma hanskassa, aivan kuten Suomessa. STCS foorumille mars niin johan löytyy :)

85 Softa

Lähetetty: Su Huhti 08, 2012 21:15
Kirjoittaja ijw
Moi,

Mistä löytyy Ad85 etanolipitoisuus? Olen SID:stä sitä etsinyt mutta en ole löytänyt. Ca85 löytyy. Etsin kohdan Mode ja painoin SET painiketta, niin kauan, että Mode vilkkui (** merkitty tähdillä Mode kohta) ja laitoin plus tai miinus painikkeella Moden kohdalle arvon 7 ja tämän jälkeen painoin uudestaan SET-painiketta. Tämän jälkeen selasin parametriarvoja mutta Ad85 ei löydy. Tuota mode arvoa muutin 0 - 9 ja kävin kaikki läpi löytämättä parametria Ad85. Yritin myös tallentaa muutoksen "NIGHT PANEL" painikkeella jokaisen Mode numeroarvon muutoksen jälkeen ja tämän jälkeen selaamalla arvoja. Onko jokin muu arvo joka kertoo etanollipitoisuuden tankissa?
Kiitokset vastauksista jo etukäteen!

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Su Huhti 08, 2012 21:21
Kirjoittaja jcarlson
Ad85 pitäisi sieltä löytyä ellei joku ole sorkkinut sitä pois. Kuuluisi Mode 7:sta löytyä ihan Ca85 vierestä. Se CA85 on hetkellinen adaptaatio joka tietysti voi antaa jotain osviittaa siitä Ad85:sta.

Jos pelkkää E85 tankissa niin jossain 750-850 tienoilla se yleensä on.

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Su Huhti 08, 2012 21:22
Kirjoittaja jcarlson
Vigge kirjoitti:
SledgeHammer kirjoitti:
ysifemma kirjoitti:No ei voi suositella mitään noista :roll:

Jos suositella täytyy niin :saab: :n BioPower:a voi suositella.

Ai mistä semmosen saa vai?

Voi kysästä vaikka nimimerkiltä jcarlson.

:mrgreen:
Muuten kävisi mutta auto ja kuski on Ruotsissa joten jokin noista valmiista satseista tällä kertaa
Kyllähän sieltä sveuista löytyy useita joilla ohjelmointilaitteet ja homma hanskassa, aivan kuten Suomessa. STCS foorumille mars niin johan löytyy :)
Mackan on ruotsissa ainakin pätevä kaveri. Ja onhan Maptunin biopower-softat ainakin hyviä. BSR/Nordic ei kokemusta.

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Su Huhti 08, 2012 21:25
Kirjoittaja 9000 automaatilla
Jokaisen startin yhteydessä näkyy siinä Sidissä... Käsittääkseni Ad85 pitäis numeerisena arvona olla about sama kuin se Ca85. Viisaammat korjaa, mikäli muistin väärin. Sen verran lisäystä vielä, että arvot about samoja, kun kaikki on kunnossa...

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Su Huhti 08, 2012 21:34
Kirjoittaja ijw
Kiitokset vastauksista!
Saab 9-5 RE85
Jäsen 2335

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Ma Huhti 09, 2012 20:38
Kirjoittaja SledgeHammer
SledgeHammer kirjoitti:Mitäs E85-settiä suosittelette näistä kun olisi tarkoitus alkaa ajelemaan viinalla: Maptun, Speedparts, BSR vai Nordic?

Nordicia puoltaa se että paja olisi matkan varrella plus siellä laitetaan samalla isommat suuttimet, samaten BSR:n saisi autoon melkein joka kaupungista.

Autona -04 9-5 2.3T Aero 125tkm

e. Kuski ja auto on Ruotsissa, joten klubin virittelijät ei nyt käy
Mitä näistä valmiista suosittelette ja onko tietoa minkälaisen takuun nuo antavat tuotteilleen/työlle?

Ja onko jollain tietoa onko jotain ruotsalaista jcarlsonia joka asuisi Hudiksvall-Gävle-Tukholma - akselilla?

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 07:50
Kirjoittaja core2
Ilman, että jotain näistä softista erityisesti kehuisin, eiköhän nämä lähestulkoon ole samanveroisia hyrränpyörittäjä ohjelmia, ehkä ainoana erona se jotta BSR:n ohjelmat eivät vaikuttaneet uudenkaan saabin takuisiin huonontavasti täällä ruotsissa.
Taitaa muuten olla BSR se kallein vaihtoehto???

Ota päivän kesäloma ja aja uumajasta - vaasaan softaamaan "jcarlson'in" luokse.

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 10:17
Kirjoittaja 9000T&95SE
Eilen oli aikaa päivittää Deka 875cc suuttimet (FI114992) ja niistä hyödyn ottava RE85 softa Aeroon. Homma vei kolmisen tuntia ja hankalin rasti oli saada nuo 8 mm korokemutskut pysymään bensakiskon kiinnikkeiden välissä kun työnsi kokonaisuuden imusarjaan. Dekathan on pidemmät kuin alkuperäiset suuttimet.

Ensituntuma on melkoisen hyvä, vaikka se ei ollut huono aiemmallakaan RE85 softalla ja vakiosuuttimilla.

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 14:51
Kirjoittaja pvainio
Edit: Ei enää tarvetta tälle.
Oulusta kysely:

Löytyisikö tältä suunnalta apua 9-5 man 2.0t vm -03:n etanolipäivitykseen.

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Ti Huhti 10, 2012 15:57
Kirjoittaja jeippo
Loppu viikosta tai ens viikon alussa oulussa töissä, ja softaus vehkeet sattuu oleen mukana, joten samalla reissulla onnistuu. Yv:llä tavottaa.

-Jarno

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: Ke Huhti 25, 2012 20:48
Kirjoittaja Risto Vee
Itsella vm 2004 Automaatti Aero Biopower softalla. 875dekat, dw200, Ferrita catback... Biopower stage 2.

Pari tankillista ajettu ja viimesin kulutus moottoritie/kaupunki ajossa oli 13.64l/100km. Bensalla vastaava olisi ollut siinä 11-12 luokkaa.

(13.64*0.989)/1.75=7.7

Eli tuolla kulutuksella verrattuna bensan (98)hintaan olisi bensa saabi pitänyt kuluttaa vain 7.7l/100km, että olisi päässyt samoihin kustannuksiin! Täten kyllä voin sanoa olevani tyytyväinen.

Eilen avattiin myös öljypohja joka oli tässä 2004 mallissa ja 102tkm mittarissa aivan puhdas karstasta ja muusta liasta. Sinänsä turha homma siis, mutta sainpahan mielenrauhan.

Nyt vaan kovaa ajoa!

Re: Re 85 Softa

Lähetetty: To Huhti 26, 2012 18:18
Kirjoittaja JanisHell
9000T&95SE kirjoitti:Eilen oli aikaa päivittää Deka 875cc suuttimet (FI114992) ja niistä hyödyn ottava RE85 softa Aeroon. Homma vei kolmisen tuntia ja hankalin rasti oli saada nuo 8 mm korokemutskut pysymään bensakiskon kiinnikkeiden välissä kun työnsi kokonaisuuden imusarjaan. Dekathan on pidemmät kuin alkuperäiset suuttimet.

Ensituntuma on melkoisen hyvä, vaikka se ei ollut huono aiemmallakaan RE85 softalla ja vakiosuuttimilla.
Olis kannattanu liimata ne 8mm korotusmutskut bensakiskon kiinikkeisiin kiini, niin olisit päässyt helpommalla :)