Taajamapainotteisessa ajossa vaikuttaisi kuluttelevan hyvin pitkälti 15-16 litraa/100 km. Maantiellä pääsee 10-10,5 litran kulutuslukemiin.
Pääasiassa kuitenkin tulee tuota taajamapyöritystä, joten melko tiheään saa mittarilla vierailla

Aika rajulta kuulostaa. Mulla on nyt ollut automaatti tonnari ja automaatti 9-5, eikä kummallakaan ole kyllä päässyt pätkäajossa kaupungissa edes bensalla juurikaan alle 14-15 litran.petrisa kirjoitti:Kovia on nuo kulutukset, mitä tänne on kirjoiteltu.
Näin minun mielestäni.
Kaupunki- ja taajama-alueen ajossa (rajoitukset 40- 60 km/h) keskinopeuden ollessa ajotietokoneen mukaan 35-40 km/h on kulutus ollut koko ajan 11,3 ... 11,6 l/100 km.
Tuo NG 9-3 automaatilla tuntuukin olevan melko "taloudellinen" paketti.petrisa kirjoitti:Kovia on nuo kulutukset, mitä tänne on kirjoiteltu.
Näin minun mielestäni.
Kaupunki- ja taajama-alueen ajossa (rajoitukset 40- 60 km/h) keskinopeuden ollessa ajotietokoneen mukaan 35-40 km/h on kulutus ollut koko ajan 11,3 ... 11,6 l/100 km.
Juuri viime ajon aikana pari päivää sitten nollasin tieturin kotimatkalla ja nyt näytti 12,6 l/100 km keskinopeuden ollessa 17 km/h. Tuosta vielä kulutus laskee kunhan keskinopeus kasvaa. Matka-ajossa vie selvästi alle kympin.