Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/saab-ja-re85
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/saab-ja-re85-0
Ei oo vissiin Ketosen suosiossa tämä meidän merkki. Vähän on jotenkin nuivan oloiset vastaukset. Kyllähän noita BioPowereita nyt pyörii kuitenkin jonkun verran liikenteessä! Siis ihan tehdastekojakin.
Siinä jollekin tietäjälle vastattavaa.
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/saab-ja-re85-0
Ei oo vissiin Ketosen suosiossa tämä meidän merkki. Vähän on jotenkin nuivan oloiset vastaukset. Kyllähän noita BioPowereita nyt pyörii kuitenkin jonkun verran liikenteessä! Siis ihan tehdastekojakin.
Siinä jollekin tietäjälle vastattavaa.
Saab 9-5 Vector 2,0T -03
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Juu.. Lohjalla ainakin kaksi tehdastekoista
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Tuo Ketonenhan kirjoittaa täyttä p***aa!
Kannattaisi hänenkin vähän ottaa asioista selvää, ennenkuin kirjoittaa "asiantuntijan" roolissa autolehden nimissä.
Kannattaisi hänenkin vähän ottaa asioista selvää, ennenkuin kirjoittaa "asiantuntijan" roolissa autolehden nimissä.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Ketonen kirjoittaa virallisen totuuden. Ei hän arvostettuna autolehden asiantuntijana voi sanoa että osta saappi ja softauta se, koska virallisesti auto pitäisi muutoskatsastaa ja se puolestaan on käytännössä no-go. Kun porukka kehuisi katsurille tehneensä näin Ketosen kehotuksesta ja katsuri toteaisi "Jaha" lyöden lappuun leiman "Hylätty", vaatisi porukka pian Ketosta tilille puheistaan.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Jep, jep olis ukko lukenut vaikka tämän artikkeli ennen:
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288336021828.html
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288336021828.html
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Tottakai olisi voinut kertoa miten asia on. Nyt antoi aivan väärää tietoa.
Olipa aivan vasta mm. Start autoiluojelmassa juttu, jossa vanhemmasta Fordista tehtiin flexifuel aivan virallisesti.
Olipa aivan vasta mm. Start autoiluojelmassa juttu, jossa vanhemmasta Fordista tehtiin flexifuel aivan virallisesti.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Ns. vastuullisen autolehden tehtävä on pysyä autonvalmistajien ja muiden instituutioiden suosituksissa ja ohjeissa. Muu on varmastikin lehden etujen vastaista. Muistan vielä tapaukset VAG-konsernin tunnettujen laatuongelmien ja tyyppivikojen kohdalla joista ei oltu toimituksen mukaan kuultukaan n. vuosi sitten vielä.
Niin ja mitä siitäkin tulisi, jos kaikki rupeaisivat ostelemaan :saab:eja ja ajelemaan etanolilla, valtio voisi äkätä uuden verotulojen lähteen ja ruveta verottamaan RE85:tä lisää...
Niin ja mitä siitäkin tulisi, jos kaikki rupeaisivat ostelemaan :saab:eja ja ajelemaan etanolilla, valtio voisi äkätä uuden verotulojen lähteen ja ruveta verottamaan RE85:tä lisää...
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Siis mistä te nyt oikein keskustelette, missä kohtaa puhutaan pask**
Eikö kysyjä kysy Saabin biopower-mallin paremmasta tehosta versus bensa-malli. Ei sitä että voiko Saabit muuttaa E85:lle
"Etanoliseosta voidaan kuitenkin käyttää vain Biopower-malleissa, ei tavallisissa." No eikö näin sitten muka ole? Onko joku käyttänyt etanolia bensa-ohjelmalla, ja että kaikki toimi hyvin
"Biopower-Saabit ovat hyvin harvinaisia." Niitä alkoi tulemaan 2006 ja tuskin montaakaan prosenttia myydyistä malleista oli oikeasti biopowereita...
Eikö kysyjä kysy Saabin biopower-mallin paremmasta tehosta versus bensa-malli. Ei sitä että voiko Saabit muuttaa E85:lle
"Etanoliseosta voidaan kuitenkin käyttää vain Biopower-malleissa, ei tavallisissa." No eikö näin sitten muka ole? Onko joku käyttänyt etanolia bensa-ohjelmalla, ja että kaikki toimi hyvin
"Biopower-Saabit ovat hyvin harvinaisia." Niitä alkoi tulemaan 2006 ja tuskin montaakaan prosenttia myydyistä malleista oli oikeasti biopowereita...
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Niin tarkoitatko suomessa vai yleensä? Täältä löytyi BP jo 2004 loppupuolella.CDTA kirjoitti: "Biopower-Saabit ovat hyvin harvinaisia." Niitä alkoi tulemaan 2006 ja tuskin montaakaan prosenttia myydyistä malleista oli oikeasti biopowereita...
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Suomessapa tietenkin, kun kerran supisuomalaisen Tuulilasi lehden toimittajan kommentteja ruoditaan.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Kovasti on kiihkoilut vähentyneet tästä aiheesta, ei kai vaan minun syystä
Olis ihan mienlenkiintoista tietää mitä kukin näki noissa toimittaja Ketosen jutuissa sellaista, että koki aiheelliseksi kommentoida...tänne tai yv:nä, molemmat kelpaa mainiosti
Olis ihan mienlenkiintoista tietää mitä kukin näki noissa toimittaja Ketosen jutuissa sellaista, että koki aiheelliseksi kommentoida...tänne tai yv:nä, molemmat kelpaa mainiosti
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
No en tietysti ota kantaa sinun tietoihisi BP:rista, mutta se on päin persettä koskien saabia siellä missä näitä valmistetaan myös BP:reina.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Ei kai saabisteilla ole oikeasti näin huono itsetunto? Ketonenhan näytti vastaavan ihan oikein esitettyihin kysymyksiin. Ei siellä kysytty mitään bensasaabin muuttamisesta biopoweriksi. Eikä kommentoitu mitään aidon tai edes softatun biopowerin moottorin toimivuudesta etanolilla ja/tai sekoituksella. Tarkoista vuosiluvuista voi sitten vääntää peistä jos ei ole parempaa tekemistä. Samoin aitojen biopowerien harvinaisuudesta. Itse olen sitä mieltä että ovathan ne harvinaisia, kun ei Saab kovin hyvin noina vuosina myynyt yleensäkään.
-
- "Turbo"
- Viestit: 274
- Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
- Paikkakunta: lohja
Re: Saab ja RE85 kysymys Tuulilasissa
Komppaan tässä asiassa veljiä CDTA ja AZP.