e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
Eli mistä nyt saa varmasti kunnollisen, tehokkaan ja etanolin kestävän pumpun kyseiseen autoon? onko heittää jotain nettipuljua mistä löytyis? mielellään suomesta. KIITOS jo etukäteen jos joku viittii vastata.
Re: e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
#4652
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
Re: e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
Mihis tehorekisteriin tuo omassa oleva 275l/h henko käytännössä 3barilla riittää?
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
kestäisiköhän vakiopumppu pitempään jos lorauttaisi hieman 2t öljyä sekaan..
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
Re: e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
Entäpä mites tällainen, että jaksaako 4 bar painesäätimellä operoida tällainen Henko kuinka? Kokemuksia?009baas kirjoitti:Mihis tehorekisteriin tuo omassa oleva 275l/h henko käytännössä 3barilla riittää?
Re: e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
Riippuu paljonko sitä virtausta samalla pitää saada mutta vakiosuutimien kanssa 4 bar suutinpainetta Henko syöttää moitteetta.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
Kyllähän + 150 tkm. ajettu vakiopumppu alkaa olemaan rattaiden puolesta jo niin kulunut ettei siinä taida öljy enää paljoa auttaa valitettavasti. Mutta Si-Alcohol voitelee kyllä mekaanisesti ehjiä uusia pumppuja ja pidentää varmasti niiden käyttöaikaa etanolikäytössä. Etanolihan itsessään on suht "kuivaa" tavaraa kuitenkin.öljysormi kirjoitti:kestäisiköhän vakiopumppu pitempään jos lorauttaisi hieman 2t öljyä sekaan..
Re: e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
Tätä ajoin takaa. Kiitos Vesa nopeasta vastauksesta.vesa67 kirjoitti:Riippuu paljonko sitä virtausta samalla pitää saada mutta vakiosuutimien kanssa 4 bar suutinpainetta Henko syöttää moitteetta.
Re: e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
Itsellä alkoi uusi walbro ääntämään muutaman tuhannen km jälkeen startatessa.Jzo kirjoitti:Kyllähän + 150 tkm. ajettu vakiopumppu alkaa olemaan rattaiden puolesta jo niin kulunut ettei siinä taida öljy enää paljoa auttaa valitettavasti. Mutta Si-Alcohol voitelee kyllä mekaanisesti ehjiä uusia pumppuja ja pidentää varmasti niiden käyttöaikaa etanolikäytössä. Etanolihan itsessään on suht "kuivaa" tavaraa kuitenkin.öljysormi kirjoitti:kestäisiköhän vakiopumppu pitempään jos lorauttaisi hieman 2t öljyä sekaan..
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
Re: e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
Mulla kesti peruswalbro yli 3,5 vuotta ja 30 tkm etanoliajelua ja lähti auton mukana toimivana seuraavalle omistajalle.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
Mulla oli edellisessä autossa Deatschwerks DW200 -pumppu eikä minun aikana (liki 3v ja noin 60000km) ollut mitään ongelmia. Joitain ongelmatapauksia ollut kimppatilaustopicin pumpuissa. Miinuksena se ettei sovi plug and play vaan joutuu vähän reneranettaa. Ranetuksista huolimatta ei ongelmia.
http://www.deatschwerks.com/products/fu ... 200-detail
http://www.deatschwerks.com/products/fu ... 200-detail
NG 9-3SC 2008 biopower
ex. OG 9-3 2.0t 2001 RE85 Rek.nr. BZF-876
ex. 900 i 16 V vm. 1990 Rek.nr. EJJ-911
#5511
ex. OG 9-3 2.0t 2001 RE85 Rek.nr. BZF-876
ex. 900 i 16 V vm. 1990 Rek.nr. EJJ-911
#5511
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Aero"
- Viestit: 466
- Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 10:38
Re: e85 kestävää pumppua kaivattais 9-3 T5 -99:n.
Vaihtoehtokommentti: Mulla kesti (aito) peruswalbro noin yhden vuoden ja arviolta 12 tkm etanoliajelua ja jätti nelostien poskeen . Lisäksi pumppua hemmoteltiin välillä 98E ja "etanolivoiteluaineella".AZP kirjoitti:Mulla kesti peruswalbro yli 3,5 vuotta ja 30 tkm etanoliajelua ja lähti auton mukana toimivana seuraavalle omistajalle.
Edelleen on lopullinen ratkaisu projekti kesken. Hyllyssä olisi Henko, mutta ajatus olisi tilata Walbron GST450 455 LPH E85-hyväksytty viripumppu. Siinä vain joutuu sorvaileen pumpunpidikettä aika paljon. Olisiko sittenkin Biltema-pumppu hyvä ajatus? Taitaa mennä niin, että on aivan tuurissaan miten kestää. Olettaisin kuitenkin, että kallis GST450 kestää takuulla.