Sivu 6/7

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: Ma Tammi 12, 2015 15:00
Kirjoittaja suorsa
Otetaan ajomääräksi vaikka 40tkm ja normitulppien vaihtoväliksi 10tkm (toimii paljon pidempäänkin). Tuossa ajassa iridiumeilla mennään koko ajan samoilla siinä missä normitulpilla on neljä kertaa käytössä uudet tulpat. Ilman minkäänlaista tieteellistä pohjaa väittäisin 30tkm kohdalla uuden normitulpan toimivan paremmin kuin käytetyn iridiumin.

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: Ma Tammi 12, 2015 15:17
Kirjoittaja AZP
Kalliiksihan se tulee, jos on käsissä niin paljon hallitsematonta voimaa, että vääntää aina jengat kannesta murusiksi :lol:

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: Ma Tammi 12, 2015 15:36
Kirjoittaja 3J
No siinä tapauksessa on viisainta jättää myös öljyt vaihtamatta tai ainakin olla koskematta öljyproppuun. :D

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: Ke Tammi 14, 2015 22:24
Kirjoittaja ysikoo
Onko kukaan huomannu nakutunnistuksessa eroa iridium vs. normi? Muuten vois kokeillaki mut vähän mietityttää et mitäs jos meneeki kalibraatio metsään...

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: Pe Tammi 30, 2015 11:00
Kirjoittaja ysikoo
Aika puhtaana pysyy joo: https://dl.dropboxusercontent.com/u/103 ... %C3%A4.jpg

Tosin on tuo sen verran kuuma paikka, että ei sinne bensallakaan paljoa jää...

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: Ti Helmi 17, 2015 00:33
Kirjoittaja rasvaaja
Polttoainepumpun syöttöletkut olivat haurastuneet erittäin paljon ja aiheuttivat polttoaine vuodon tankkiin.

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: Ti Helmi 17, 2015 03:18
Kirjoittaja AZP
Ei tainnut olla tehtaan jäljiltä letkut?

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: Ti Helmi 17, 2015 13:10
Kirjoittaja rasvaaja
AZP kirjoitti:Ei tainnut olla tehtaan jäljiltä letkut?
ei oli edellinen omistaja pumpun vaihtanut ja letku oli jotain kuraa

Re: Vs: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: Ke Helmi 18, 2015 06:59
Kirjoittaja SA9000AB
rasvaaja kirjoitti:Polttoainepumpun syöttöletkut olivat haurastuneet erittäin paljon ja aiheuttivat polttoaine vuodon tankkiin.
Eikös tällaisiin postauksiin voisi heti kertoa että on letkut vaihdettu kuraan? Kun tiedossa, ettei alkuperäisistä kyse.

Ettei tule väärinkäsityksiä. Tietenkin jos ketjun tarkoitus ei ole käsitellä alkuperäisosien kestoa niin sitten asia erikseen.





Lähetetty minun GT-N7105 laitteesta Tapatalkilla

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: Pe Heinä 10, 2015 19:26
Kirjoittaja jusahh
Kaverin turbo-MX-5 männät alle 15tkm viinalla ajamisen jälkeen. Männät 1 ja 4 koskemattomia, 2 ja 3 hieman puhdistettu:

https://www.dropbox.com/s/8m88z6bh9o6hq ... _E85_2.jpg
https://www.dropbox.com/s/etpka0olkj9u4 ... ns_e85.jpg

Ei paha 8)

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: La Syys 28, 2019 08:04
Kirjoittaja kalle
Pakoputken liitin kahden vuoden jälkeen. Onko muut havainneet pakoputken murenevan e85 käytöllä.Kuva Muut putken osat olivat ehjiä. RSTdp ja alkuperäinen loppu putki vuodelta 2002. Voihan tuo olla myös huonoa laatua. Ei alkuperäinen osa vaan puuilosta ostettu

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: La Syys 28, 2019 08:50
Kirjoittaja vesa67
Onko galvaaninen pari tuttu termi ?

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: La Syys 28, 2019 11:19
Kirjoittaja kalle
Joo. Laitan sinkki evän putken päähän niin vaihtelen sitä :D

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: La Syys 28, 2019 11:49
Kirjoittaja vesa67
Tai vaihdat dp:n mustaan rautaan ja minä voin ostaa sen rosterimutkan edullisesti pois :)

Re: E85 vaikutukset moottorin eri osiin, havaintoja

Lähetetty: La Syys 28, 2019 13:03
Kirjoittaja kalle
Ei raaski :) on niin hyvä patina viiden vuoden jälkeen, että näyttää jo tehdasasenteiselle :D

Houkuttele mossemies taas vääntämään kimppatilaus. One more pipe :D