Tällaista olen jo pidempään ihmetellyt kun ajossa suoritettu adaptaatio antaa poikkeuksetta lukemia 730-800 ja joutokäynnillä paikoillaan tehty 830-850.
Kaikki letkut ja venttiilit vaihdettu uusiin ja jarrutehostinkaan ei valskaa.
Mikähän moiseen käyttäytymiseen voisi olla syynä?
Ei sillä että tuolla olisi sinänsä vaikutusta mihinkään. Kulutus viimeisen 2000 km matkalla on seka-ajossa 10.8 l/ 100 km. Ilman esilämmityksiä aamuisin vieläpä. ( Joka arkiaamu klo. 6:15 tienpäälle). Etanolilla siis ajo pelkästään ja välillä luraus SI-Alcoholia tankkiin. Amulit pysyy +-200 haarukassa aina.
Karg:lle terveiset Hämeenlinnaan. Hyvä Bio- Softa teikäläisellä. Yhtenäkään aamuna ei ole auto nykinyt eikä yskinyt vielä vaikka kuukausikaupalla ollut pelkkää vesikeliä nollan asteen tuntumassa.
Ja käymään kun palmun alta poikkeuksetta!
Adaptaatio paikoillaan vrt. ajossa -9-5 -98
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 187
- Liittynyt: Ma Syys 30, 2013 18:23
- Paikkakunta: Parola
Re: Adaptaatio paikoillaan vrt. ajossa -9-5 -98
Kari "alias Karg" vaihtoi hiippakuntaa, R.I.P Kari,,,,,
SAAB 9-5 2.3T MY99 ja SAAB 9-5 2.3T MY07
Saab-Klubin jäsen #1570
SAAB 900, 9000, 9-3 ja 9-5 + OPEL ja GM "tekitykset".
GlobalTIS turvapääsy Saabeihin aina MY2009 asti.
Nykyisin myös VOLVO diaknosoinnit.
Hattula, Parola, 041-751 2551
Saab-Klubin jäsen #1570
SAAB 900, 9000, 9-3 ja 9-5 + OPEL ja GM "tekitykset".
GlobalTIS turvapääsy Saabeihin aina MY2009 asti.
Nykyisin myös VOLVO diaknosoinnit.
Hattula, Parola, 041-751 2551
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1776
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: Adaptaatio paikoillaan vrt. ajossa -9-5 -98
Mitä ihmettä, nyt tästä vasta kuulen..TiskiJukka kirjoitti: ↑To Loka 18, 2018 07:19Kari "alias Karg" vaihtoi hiippakuntaa, R.I.P Kari,,,,,
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)
2005 9³CV Aero 2.0T (HA)
1990 9000CC 2.0T A (MR)
1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR)
1975 99L 2.0 A (HA)