Tyhmiä ja yleisiä kysymyksiä biopoweroinnista.

BioPowerit, BioPoweroinnit ja Etanolimuutokset. Keskustelua etanoliautoiluun liittyvistä asioista.
sedaneiwagon
"Turbo"
Viestit: 248
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 21:45

Re: Tyhmiä ja yleisiä kysymyksiä biopoweroinnista.

ViestiKirjoittaja sedaneiwagon » La Loka 08, 2016 21:54

Ad on 85 samoin ca 85
Saab since 1987.
bensan kulutus 15%

Pakari
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 3787
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Tyhmiä ja yleisiä kysymyksiä biopoweroinnista.

ViestiKirjoittaja Pakari » Su Loka 09, 2016 09:20

Ad85 ei saisi olla 850 jatkuvasti. Jos Ad85 makaa/tapittaa maksimiarvossa 850 niin tällöin yleensä on jotain pielessä. Imuvuotoja? Anturit lambda/immu? Softaan mallinnettu suuttimet oikein (nopeus ja koko, eteenkin jos on vaihdettu vakiota suurempiin) ?

Mitä lambda-arvo (lamb) sidissä näyttää kun ad85 pohjaa 850:ssä? Entä Amul ?
#4752 & TeamYlläpito 8/14 eteenpäin..
9-5 Aero -04 19T#7
9-3 2,2TiD -01 & 9000 CSE 2,0T Jubilee -97
ex: NG900 2,0T -96, NG900s 2,3i -95, 9-3SS 1.8t Vector, 900c, Ford Escort 1,8 GT...

sedaneiwagon
"Turbo"
Viestit: 248
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 21:45

Re: Tyhmiä ja yleisiä kysymyksiä biopoweroinnista.

ViestiKirjoittaja sedaneiwagon » Su Loka 09, 2016 20:55

Palataan myöhemmin, nyt on väliaikaisesti bensaa tankissa. Väliilä pitää ecu bootata niin tyhjäkäynti korjaantuu( e85 lla ,) voi olla että se oli lähellä sitä eli tyhjäkäynti välillä alkaa pienentyä!
Saab since 1987.
bensan kulutus 15%